کمیسیون امنیت ملی به حادثه مهسا امینی ورود می‌کند؟

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انجام اقدامات و رفتارهایی که باعث نگرانی مردم شود، سزاوار نیست، ولی از آن طرف هم نیروی زحمت‌کش فراجا باعث تامین امنیت هستند کما این‌که درهمین ایام آنها در مرزها حضور پررنگی دارند نباید زحمات نیروهای زحمتکش انتظامی تحت‌الشعاع برخورد غلط یک فرد و یا افرادی قرار گیرد.

کمیسیون امنیت ملی به حادثه مهسا امینی ورود می‌کند؟

به گزارش زنهار، ابراهیم عزیزی ، در واکنش به حادثه رخ داده برای مهسا امینی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همه مسائل را با حساسیت نگاه و رصد می‌کند، هرجا حقوق حقه مردم تضییع شود ما آن را مورد پیگیری و بررسی قرار می‌دهیم. این حق مردم است که موضوعاتشان را از طریق نمایندگان خود مورد پیگیری و اقدام قانونی قرار دهند.

وی اضافه کرد: در همین راستا کمیسیون امنیت ملی حتما موضوع حادثه رخ داده برای مهسا امینی را مورد بررسی قرار خواهد داد، ولی نباید این اتفاق باعث شود که زحمات جامعه خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی را نادیده بگیریم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انجام اقدامات و رفتارهایی که باعث نگرانی مردم شود، سزاوار نیست، ولی از آن طرف هم نیروی زحمت‌کش فراجا باعث تامین امنیت هستند کما این‌که درهمین ایام آنها در مرزها حضور پررنگی دارند نباید زحمات نیروهای زحمتکش انتظامی تحت‌الشعاع برخورد غلط یک فرد و یا افرادی قرار گیرد./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار