اتباع خارجی به این مرز مراجعه نکنند

رئیس ستاد مرکزی اربعین پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مرزهای 6 گانه جهت تردد زوار اربعین اظهار داشت: به حمدالله میزان اتوبوس‌های موجود از حجم زائران بالاتر است و مشکلی در انتقال زائران نیست؛ وضعیت سایر پایانه‌های مرزی هم مطلوب بوده و موضوع ورود و خروج زائران با سهولت در حال انجام است.

اتباع خارجی به این مرز مراجعه نکنند

به گزارش زنهار، سیدمجید میراحمد، رئیس ستاد مرکزی اربعین پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مرزهای 6 گانه جهت تردد زوار اربعین اظهار داشت: به حمدالله میزان اتوبوس‌های موجود از حجم زائران بالاتر است و مشکلی در انتقال زائران نیست؛ وضعیت سایر پایانه‌های مرزی هم مطلوب بوده و موضوع ورود و خروج زائران با سهولت در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر به همراه وزیر محترم کشور در مرز چذابه هستیم و وزیر کشور از پارکینگ‌ها و نحوه انتقال مسافرین که در حال بازگشت هستند و همچنین  زائرانی که در حال اعزام به عتبات هستند بازدید کرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در مورد آخرین وضعیت خروج زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه توضیح داد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ما و همچنین همکاری طرف عراقی، هیچ مشکلی در تردد اتباع خارجی وجود ندارد و اتباع خارجی که دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند به سهولت از مرز عبور کنند، اما کسانی که فاقد مدارک قانونی هستند امکان خروج از کشور را ندارند.

وی در پایان تاکید کرد: عزیزان اتباع خارجی که مدارک لازم را ندارند به مرز شلمچه مراجعه نکنند، زیرا برای سایر عزیزان هم مشکلاتی ایجاد می شود./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار