توصیه جدی رییس ستاد اربعین کشور؛ در کربلا نمانید

رییس ستاد اربعین کشور درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین اظهار کرد: تا ساعت ۶ صبح امروز ، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار زایر از کشور خارج و ۸۳۰ هزار وارد کشور شده اند. در حال حاضر تردد در مرزها روان بوده و ورود و خروج با سهولت انجام می شود.

توصیه جدی رییس ستاد اربعین کشور؛ در کربلا نمانید

به گزارش زنهار، سید مجید میراحمدی، رییس ستاد اربعین کشور  درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین اظهار کرد: تا ساعت ۶ صبح امروز ، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار زایر از کشور خارج و ۸۳۰ هزار وارد کشور شده اند. در حال حاضر تردد در مرزها روان بوده و ورود و خروج با سهولت انجام می شود.

وی ادامه داد:  توازنی در ورود و خروج زایران ایجاد شده است تا امسال با مشکل حمل و نقل در روز اربعین و یکی دو روز بعد آن مواجه نشویم. جلسه ای هم دیروز با حضور وزیر کشور و سایر مسیولان  برگزار کردیم تا موضوع حمل و نقل را مدیریت کنیم.

میراحمدی افزود: توصیه من به زایران این است که ماندگاری در عراق را کم کرده و بیش از یک روز در کربلا نمانند و برگشت خود را به روز اربعین یا یکی دو روز بعد آن موکول نکنند.

وی در پایان گفت: وضعیت زایران در عراق در مجموع با وجود مشکلاتی مثل حمل و نقل یا گرمای هوا خوب است و امیدواریم دیگر مسایلی مثل حادثه تصادف روز گذشته نباشیم./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار