آخرین خبر درباره نحوه بازگشت زائران اربعین به ایران

رئیس ستاد مرکزی اربعین در مورد آخرین وضعیت مرزهای تمرچین و باشماق اظهار داشت: وضعیت این مرزها وضعیت خیلی خوبی است و تردد زائران با سهولت انجام می‌شود و آب و هوای خوبی هم در این مرزها حاکم است.

آخرین خبر درباره نحوه بازگشت زائران اربعین به ایران

به گزارش زنهار، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در مورد آخرین وضعیت مرزهای تمرچین و باشماق اظهار داشت: وضعیت این مرزها وضعیت خیلی خوبی است و تردد زائران با سهولت انجام می‌شود و آب و هوای خوبی هم در این مرزها حاکم است.

وی افزود: موکب داران اهل تسنن و تشیع و همچنین ارامنه در کنار همدیگر در خدمت زائران هستند و یک شور معنوی عجیبی در این مرزها حاکم است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برای برگشت زائران پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: یک اتفاق خیلی خوب که طبق برنامه ریزی ستاد مرکزی اربعین در حال انجام است، این است که سفرها زود آغاز شد و الان نزدیک به 700 هزار زائر به کشور بازگشتند.

میراحمدی خاطر نشان کرد: اگر روند برگشت به همین شکل روند افزایشی داشته باشد یک اتفاق استثنایی است که برای اولین بار در مورد سفر اربعین صورت گرفته است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان گفت: نباید فراموش کرد که در سال‌های 98 به قبل مسافران برای بازگشت به کشور در پایانه‌هایی مثل مهران یک الی دو روز معطل می‌ماندند؛ در چنین شرایطی اگر روند بازگشت زائران به همین شکل ادامه داشته باشد، ان‌شاءاالله مشکلی نخواهیم داشت./ فارس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار