ظرفیت عراق تکمیل شد

رئیس ستاد مرکزی اربعین صبح امروز شنبه (19شهریور) درباره آخرین وضعیت مرزها اظهارداشت: ساعت 5 صبح روز گذشته بنابر دلایلی که مکرراً توضیح دادیم از مردم خواستیم از مراجعه به مرزها خودداری شود.

ظرفیت عراق تکمیل شد

به گزارش زنهار، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین صبح امروز شنبه (19شهریور) درباره آخرین وضعیت مرزها اظهارداشت: ساعت 5 صبح روز گذشته بنابر دلایلی که مکرراً توضیح دادیم از مردم خواستیم از مراجعه به مرزها خودداری شود.

وی ادامه داد: اکنون هم مجدداً تاکید می‌کنیم افرادی که نیت شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را داشتند از مراجعه به مرزها خودداری کنند. چراکه شرایط به گونه ای نیست که همچنان بر این امر اصرار داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه زائران مطمئن باشند چنانچه از مراجعه به مرزها منصرف شوند، هم ثواب زیارت و هم به دلیل کمک به سایر زائران اجر مضاعف خواهند برد، تاکید کرد: به شایعات موجود در فضای مجازی که همه را به استمرار حضور در مرزها و عبور از مرزها تشویق می‌کند، توجه نکنند. همچنین به شایعاتی درباره هراس‌افکنی و مشکلات نیز به شکل افراطی در حال انتشار است نیز توجه نشود.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد عدم مراجعه زائران به مرزهاست تا بتوان این شرایط را مدیریت کرد.

میراحمدی با بیان اینکه همه ظرفیت موکب ها در عراق تکمیل است، خاطرنشان کرد: البته همه موکب داران عزیز عراقی جانانانه در خدمت زوار عزیز هستند و از زحمات آن ها تقدیر می کنیم. دولت عراق و مسئولان این کشور نیز در تلاش برای غلبه بر مشکلات هستند که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم که در مجموع شرایط به گونه‌ای نیست که عزیزان به مرز مراجعه کنند. از همه زوار خواهش می کنم به ما کمک کنند که از این موضوع با شرایط خاص بتوانیم عبور کنیم./ فارس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار