ژنرال اسرائیلی: حزب‌الله در نبرد آتی از مرزها عبور می‌کند

یک مقام نظامی اسرائیلی تاکید کرد که حزب‌الله در هر نبردی در آینده با ارتش اسرائیل، احتمالا با تعداد زیادی از نیروهایش از مرزها عبور می‌کند.

ژنرال اسرائیلی: حزب‌الله در نبرد آتی از مرزها عبور می‌کند

به گزارش زنهار؛ به نقل از سایت النشره، ژنرال اسحاق بریک، رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ارتش اسرائیل در مقایسه با حزب‌الله که هر لحظه برای شلیک روزانه هزاران موشک و خمپاره علیه جبهه داخلی اسرائیل آماده است، برای چنین درگیری آمادگی ندارد.

ژنرال بریک با تاکید بر اینکه حزب‌الله در هر نبردی در آینده با ارتش اسرائیل احتمالا با تعداد زیادی از نیروهایش از مرزها عبور می‌کند، تجهیز و آمادگی ساکنان شهرک‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای هر گونه درگیری آتی با حزب‌الله را خواستار شد.

همچنین این مسؤول نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جبهه داخلی که حدود ۱۰ میلیون تن در آن زندگی می‌کنند، به یک رسیدگی جدی نیاز دارد تا بتواند با هزاران موشک و خمپاره‌ای که از سمت حزب‌الله شلیک می‌شود، مقابله کند، این جبهه از جنگ سال ۱۹۴۸ تاکنون برای جنگ سخت‌تری آماده نشده است.

ژنرال بریک به این هشدار بسنده نکرد و در ادامه از هرتزی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل خواست یک ارتش قدرتمند و ویژه در سطح بالایی از حرفه‌ای‌گری و مهارت نظامی را ایجاد کند.

او افزود: ارتش اسرائیل با توجه به کمبود تمرین‌ها و عدم آموزش استفاده از تکنولوژی‌های جدید اضافه شده به ارتش و نیز کمبود شدید نیروی انسانی حرفه‌ای، باید به‌روز رسانی شود تا شکست خود را جبران کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار