اظهارات عجیب یک امام جمعه درباره تخلفات ملکه انگلیس

خطیب جمعه رشت با اشاره به خبر مرگ ملکه انگلیس خاطرشان کرد: رفتن او که پرونده‌های زیاد جرم و جنایت را به خود اختصاص داده، سرمنشأ انتقام‌های انگلیس خواهد شد و مناطقی که جز مستعمره آنها بود انتقام خواهی خواهند کرد.

اظهارات عجیب یک امام جمعه درباره تخلفات ملکه انگلیس

به گزارش زنهار، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آیین سیاسی و عبادی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: هیچ‌یک از شخصیت‌های دنیای اسلام را نمی‌توان پیدا کرد که مانند اهل‌بیت (ع) مقبولیت جهانی داشته باشند و این افتخاری است برای ما شیعیان که در سایه آن بزرگواران زیست می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه پیروان اهل‌بیت مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت‌سر نظام سلطه قرار گرفته و به اذعان خودشان در بسیاری از موارد شاخ قدرت‌ها را شکسته است، تصریح کرد: نظام اسلامی با برافراشتن پرچم شیعه در مقابل نظام سلطه تنها خط فاصله مرزبندی خود را مرزبندی با جبهه کفر می‌داند و هرگز نژاد و زبان و گویش را خط فاصله ندانسته و نمی‌داند؛ اما دشمن در تلاش است تا این موضوع را محل اختلاف قرار دهد که موفق نخواهد شد.

 

فلاحتی با بیان اینکه تحریک برای ایجاد جنگ مذهبی بین فرق و مذاهب مختلف، سیاست نظام استکبار است گفت: همه مسلمانان و شیعیان جهان باید هشیار باشند، و بدانند آینده دنیای اسلام آینده روشن است و مجموعه شیعه قطعاً نقش‌آفرینی بزرگی خواهد داشت، امروز دوست و دشمن این را یقین دارند که پیروان اهل‌بیت نقش‌آفرینی شگفت‌انگیزی داشته و دارند.

 

خطیب جمعه رشت با اشاره به خبر مرگ ملکه انگلیس خاطرشان کرد: رفتن او که پرونده‌های زیاد جرم و جنایت را به خود اختصاص داده، سرمنشأ انتقام‌های انگلیس خواهد شد و مناطقی که جز مستعمره آنها بود انتقام خواهی خواهند کرد.

 

به گفته امام‌جمعه رشت کودتای ۲۸ مرداد، غارت نفت ایران، سرکوب انقلابیون، دست‌داشتن در جنایت هفده شهریور، دست‌داشتن در به خاک و خون کشاندن هزاران انسان بی‌گناه، دست‌داشتن در حمله به ایران، ایجاد فتنه در دانشگاه تهران، فتنه ۹۸ که کمک به ترور ملت ایران داشت و حضور سفیر انگلیس در فتنه‌های ایران بخشی از جنایات این زن است که دست او در خون انسان‌های زیادی آلوده شده است.

 

فلاحتی با اشاره به فرارسیدن روز ملی سینما گفت: به‌طورکلی رسانه و هنر باید دستگاهی سازنده باشد و افرادی که در آن مشغول هستند افرادی سازنده و با تفکراتی ملی و اعتقادی باشند چرا که این مراکز باید در خدمت تربیت انسان باشند.

 

امام‌جمعه رشت با انتقاد از برخی فیلم‌هایی که صرفاً جنبه سرگرمی دارد نه آموزشی، افزود: فضای رسانه و هنر باید فضایی برای امیدآفرینی باشد نه اینکه صرفاً به سیاه‌نمایی بپردازد، البته بعد از انقلاب شاهد فضای تحولی در حوزه سینما بودیم اما تا رسیدن به فضای مطلوب فاصله داریم.

 

فلاحتی با تأکید بر اینکه پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک، کوچک نشان‌دادن و انکار محسنات بزرگ انقلاب اسلامی ایران از توطئه‌های رسانه‌ای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است، افزود: دنباله‌های غرب‌گرایان در داخل کشور نیز با استفاده از آزادی زبان رسانه‌های دشمن در داخل می‌شوند ازاین‌رو، مردم با بیداری همیشگی و بصیرت خود توطئه‌های شوم دشمن را نقش‌برآب می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت عظیم میلیونی دلداده برای امام حسین (ع) اجتماع می‌کنند که سکوت امپراطوری رسانه‌ای دشمن را در بردارد تصریح کرد: این یعنی دشمن در برابر این عظمت ناتوان مانده و رسانه‌های دنیا برای اهداف شوم خود چشم بر چنین خیل عظیم جمعیت می‌بندند و تنها با نشان‌دادن برخی از تجمعات که دست و سوت و کف می‌پردازد درصدد القای ناامیدی و براندازی هستند./خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار