خبر خوش دولت درباره معافیت‌های مالیاتی

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در خصوص کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده، واردات مواد اولیه و جانبی تولید دارو و تجهیزات پزشکی و شیرخشک اطفال، مقرر گردید به منظور مدیریت هزینه های درمان، نرخ مالیات بر ارزش افزوده اقلام یاد شده در سال۱۴۰۱ از ۹ درصد به یک درصد کاهش یابد.

خبر خوش دولت درباره معافیت‌های مالیاتی

به گزارش زنهار، سید محمد حسینی در خصوص اهمیت و ضرورت این لایحه اظهارکرد: در راستای کاهش هزینه های تولید و قیمت نهایی دارو، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از طریق کاهش میزان مالیات بر ارزش افزوده و با لحاظ حمایت از کالاهای تولید شده در داخل کشور، این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

 معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در خصوص کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده، واردات مواد اولیه و جانبی تولید دارو و تجهیزات پزشکی و شیرخشک اطفال، مقرر گردید به منظور مدیریت هزینه های درمان، نرخ مالیات بر ارزش افزوده اقلام یاد شده در سال۱۴۰۱ از ۹ درصد به یک درصد  کاهش یابد.

حسینی تصریح کرد: با تصویب این لایحه فشار نقدینگی به کارخانجات داروسازی کاهش و به تبع آن بهای تمام شده دارو نیز کاهش خواهد یافت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار