رستم قاسمی از دولت رفت؟

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، تصریح کرد: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد.

رستم قاسمی از دولت رفت؟

به گزارش زنهار، سید محمد حسینی که به مناسبت هفته دولت در خبرگزاری دانشجویان ایران حاضر شده بود، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احتمال تغییر در کابینه و احتمال برکناری یا استعفای رستم قاسمی، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل دولت عده‌ای شروع کردند به گمانه زنی و هر از چندی برای خودشان لیست می‌دادند که این افراد می‌خواهند تغییر کنند، ولی دیدیم که در این یکسال این شایعات تحقق نیافت.

وی افزود: اخیرا هم این بحث ها دوباره درباره افراد گوناگون در فضای مجازی مطرح شده که سخنگوی دولت اعلام کرد این ادعاها صحت ندارد. در مورد گمانه زنی جابجایی مسئولان، یکی از استانداران می گفت در خبرسازی‌های خود گزینه های جایگزین من را هم اعلام کرده اند و طرفداران آنها با هم بحث می کنند که  کدام یک رجحان دارد. در حالیکه اصلا بحث جابجایی مطرح نبود که من به وزیر کشور گفتم بهتر است که با قاطعیت این شایعات تکذیب شود، ایشان هم  تکذیب کردند، که تزلزل در مدیریت استان بوجود نیاید، به این گونه خبرها و گمانه زنی های رسانه ای که منبع معتبر هم ندارند، نباید اعتنا کرد و البته دولت بدون توجه  و سرگرم شدن به حواشی برای خدمت بیشتر تلاش می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با اشاره به  اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، تصریح کرد: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد.

حسینی درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفت: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه‌ و دستگاهی برخورد خواهد شد.افراد دیگری هم بوده‌اند که وقتی تخلف آنها برای دولت مشخص شده، برکنار شده اند و دستگیری این فرد ربطی به اینکه رستم قاسمی در محل کار حاضر نشده، ندارد و او همانطور که گفتم به علت مشکل جسمی به طور موقت در دفتر حاضر نشده، اگر چه در همین حال هم کارها را پیگیری کرده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به توجه دولت به برخورد با مدیران متخلف و برقراری گشت ارشاد برای مدیران، گفت: اولین بار است که رییس جمهور فردی را در این زمینه انتخاب کرده که سال ها تجربه دارد. حجت الاسلام درویشیان بازرس ویژه ریس جمهور هستند که پیش از این رییس سازمان بازرسی در مشهد  و بعداً در کل کشور بودند و با دستگاه های نظارتی در ارتباط هستند. با هر کسی تخلف کند، بدون ملاحظه برخورد خواهد شد و مثل دوره های قبل نیست که دولت از افراد متخلف حمایت کند. در این زمینه هیچ خط قرمزی برای دولت سیزدهم وجود ندارد.

وی با اشاره به ادعای مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه این دولت رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم  385 تذکر کتبی به دولت داده و این میزان کمترین تعداد تذکر از دوره مجلس نهم است که البته بخشی از این تذکرها هم مربوط به دولت گذشته بود، پس این ادعا درست نیست که بیشترین تذکر به این دولت داده شده است. بیشترین تذکر مجلس شورای اسلامی به آقای روحانی بوده است. توقع داریم رسانه ها در نشر اخبار دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه تعامل دولت و مجلس خوب است، افزود:  هفته گذشته 281 نماینده از 286 نماینده مجلس از رئیس جمهور جهت سفرهای استانی و تلاش های دولت برای برون رفت از مشکلات کشور تشکر و تقدیر کردند. مجلس از اینکه دولت، یک دولت پرکار است راضی است، البته کمبودها فراوان است، چون در سال‌های قبل در حوزه های عمرانی کم کاری انجام شده و انتظارات زیاد است، امروز از آنجاکه می‌بینند دولت تحرک دارد و مصوبات دولت اجرایی می شود، نمایندگان خواستار تصویب طرح ها در حوزه انتخابیه خود هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار