اظهارات جنجالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پدافند هوایی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز پدافند هوایی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه آنان برای رویارویی موفق با تهدیدات متصور اظهار خرسندی کرد.

اظهارات جنجالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پدافند هوایی

به گزارش زنهار، سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز پدافند هوایی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه آنان برای رویارویی موفق با تهدیدات متصور اظهار خرسندی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن دهم شهریور ماه " روز پدافند هوایی"  را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد شبکه یکپارچه و مطمئن پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می گویم.

خدای بزرگ را خاضعانه  شاکریم که  پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیروهای مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت و آمادگی های خود در پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات و خطرات فراروی فضای میهن اسلامی را از نماد های قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.

 شجاعت و صلابت محافظان و مدافعان سرافراز قلمرو هوایی کشور که با بیداری نافذ و هوشیاری مثال‌زدنی و خلاقیت، نوآوری و روزآمدسازی تجهیزات و تاکتیک ها و آمیختن آن  با ایمان و توکل الهی، سد محکمی برابر دشمنان میهن عزیز  اسلامی ایجاد کرده‌اند برای ملت عظیم‌الشأن ایران آرامش بخش و غرور آفرین و برای بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی موجب هراس، نا امیدی  و ناکامی است.

به مناسبت این روز مبارک و خجسته که به پاس رشادتها، مجاهدتها وحضور مستمر و مقاوم به نام دلاورمردان پدافند هوایی نیروهای مسلح مزین گشته است بر خود وظیفه می دانم از همّت سترگ و تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی نگهبانان غیور و مقتدر مجموعه پدافند هوایی نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ع)  قدردانی نموده و با اظهار خرسندی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه آنان برای رویارویی موفق با تهدیدات متصور، توفیق آنان در اجرای ماموریتهای خطیر و راهبردی محوله تحت تدابیر فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی ) را از درگاه خداوند قادر متعال طلب می کنم .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار