هشدار تند موسوی لارگانی به نمایندگان؛ تیشه به ریشه مجلس می‌زنید

نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون استفساریه‌ای در خصوص پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل در مجلس طرح شده که از نظر بنده جایگاه مجلس را زیر سوال می‌برد چرا که قانون مجلس شورای اسلامی کاملا شفاف است؛ چرا باید بعد از شش ماه از تصویب قانون بودجه برای روشن شدن این موضوع تازه استفساریه در مجلس طرح شود؟ بنده ضمن تشکر از هیات رئیسه برای تعیین روز سه‌شنبه برای کارهای نظارتی باید بگویم که آنطور که باید و شاید مجلس کار نظارتی انجام نمی‌دهد.

هشدار تند موسوی لارگانی به نمایندگان؛ تیشه به ریشه مجلس می‌زنید

به گزارش زنهار، سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون استفساریه‌ای در خصوص پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل در مجلس طرح شده که از نظر بنده جایگاه مجلس را زیر سوال می‌برد چرا که قانون مجلس شورای اسلامی کاملا شفاف است؛ چرا باید بعد از شش ماه از تصویب قانون بودجه برای روشن شدن این موضوع تازه استفساریه در مجلس طرح شود؟ بنده ضمن تشکر از هیات رئیسه برای تعیین روز سه‌شنبه برای کارهای نظارتی باید بگویم که آنطور که باید و شاید مجلس کار نظارتی انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر نظارت انجام می‌شد در گزارش تفریغ بودجه که از سوی دیوان محاسبات به مجلس شورای اسلامی ارائه شده شاهد ۶۰ درصد انحراف نبودیم. این موضوع شأن نظارتی مجلس شورای اسلامی را زیر سوال می‌برد و مجلس باید بعد نظارتی را جدی‌تر دنبال کند. بعضا شاهد هستیم که خود نمایندگان ریشه به تیشه مجلس می‌زنند در انجام تحقیق و تفحص‌ها و یا استیضاح‌ها این خودمان هستیم که بعضا گزارشات مجلس را زیر سوال می‌بریم. باید مجلس به گونه‌ای نظارت کند که قانون مصوب آن اجرایی شود. انجام کار نظارتی حائز  اهمیت است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار