روی گردانی شورای وحدت از رئیسی؟

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت تاکید کرد: مجموعه نیروهای ولایی و ارزشی در این دولت در حال تلاش و فعالیت هستند و امیدواریم که اتفاقات خوب و اثرگذاری در راستای حل مشکلات جامعه انجام شود.

روی گردانی شورای وحدت از رئیسی؟

به گزارش زنهار، منوچهر متکی  در سخنانی در همایش روز کارمند که از سوی جامعه اسلامی کارمندان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارمندی بخش‌های قابل توجهی از خدمتگزاری را بر دوش دارد و از طرفی کارمندان در همه دوره‌های حکمرانی و در تمامی کشورها بار سنگین رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات جامعه را در چارچوب تصمیم‌گیری‌ها به عهده دارند.

متکی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی هر کارگزاری یک انگیزه اعتقادی دارد که با به کارگیری آن وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد که برآمده از مبانی نظام و براساس اعتقادات مذهبی اوست و این دو در کنار هم کارسازی لازم را دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در این برهه از زمان کاری را به سرانجام رساند که در چهل سال گذشته باید به آن توجه می‌شد و آن اصلاح ساختار اقتصادی با شروع از حوزه یارانه‌ها بود که بسیار کار سنگین و طاقت فرسایی است.

متکی افزود: در شرایطی که جهش قیمت‌ها به وجود می‌آید حتماً باید مطالعه صورت گرفته باشد که فاصله این جهش قیمت با درآمد و دریافتی کارمندان و آحاد جامعه تناسب داشته باشد، از این رو دولت جدید خیلی زود متوجه شد که ۴۵ هزار تومان یارانه با واقعیت سنخیت ندارد و از طرفی یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی ممکن است پاسخگو نباشد چراکه اگر یک کار خوب، درست انجام نشود و اگر همه‌جانبه به آن فکر نشده باشد، ممکن‌ است اثر معکوس داشته‌ باشد و حمایت لازم را به دست نیاورد.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت تاکید کرد: مجموعه نیروهای ولایی و ارزشی در این دولت در حال تلاش و فعالیت هستند و امیدواریم که اتفاقات خوب و اثرگذاری در راستای حل مشکلات جامعه انجام شود.

متکی در ادامه گفت: مشکل برخی از دولت‌های گذشته در اوایل راه یا در میانه راه جهت گیری نامعقول و مغایر با سیاست‌های نظام بود و به همین خاطر از آنها انتقاد می‌کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جدید در کشور دولت جدید هم باید بداند که مردم با عملکردها دولتها را قضاوت می کنند و کارآمدی مدیران یکی از مهمترین مولفه هایی است که در همه جای دنیا مرسوم است.

متکی با بیان این که هردولتی که سر کار می‌آید معمولاً مدیران را از تراز فکری خودش انتخاب می کند، افزود: به همین خاطر از دولت انتظار می‌رود تا مدیرانی را انتخاب کند که از نظر فکری نزدیک و همراه باشند.

رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت تصریح کرد: اگر به کارمندان به عنوان دلسوزترین و مهمترین پایه‌های مواجهه با مردم توجه کنیم نتایج ارزشمندی به دست خواهد آمد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار