نیکزاد بسیج را صدقه خواند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که صبح امروز دوشنبه (7 شهریور) در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: وقتی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند مجلس انقلابی و دولت انقلابی، باید ویژگی‌های این قوا را با اقدامات شهیدان رجایی و باهنر تطابق بدهیم.

نیکزاد بسیج را صدقه خواند

به گزارش زنهار، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که صبح امروز دوشنبه (7 شهریور) در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: وقتی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند مجلس انقلابی و دولت انقلابی، باید ویژگی‌های این قوا را با اقدامات شهیدان رجایی و باهنر تطابق بدهیم.

وی افزود: سلامت فکری شهید رجایی را اگر با بنی صدر تطابق بدهیم، متوجه خردورزی شهید رجایی می‌شویم.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: وقتی دولت ها را کنار هم می‌گذاریم، می بینیم چه کسانی معتقد بودند که ایران یک ساعتِ توسط دشمن تسلیم می شود و چه کسانی به توان داخلی باور دارند. خدابندگی و خداباوری می‌تواند برای ما در ارزیابی عملکرد دولت‌ها برای ما بسیار مهم باشد.

وی بیان کرد: بسیج صدقه جاری امام خمینی (ره) است و شهیدانی مانند شهید احمدی روشن در بسیج رشد کردند. رهبر معظم انقلاب فرمودند که بسیجی یعنی امام علی علیه‌السلام که تمام وجودشان وقف اسلام بود؛ ما برای سنجش خودمان باید ببینیم که چقدر شبیه مولا هستیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار