این نماینده وزیر صمت را تهدید کرد

نماینده اردبیل و یکی از استیضاح کنندگان وزیر صمت در رابطه با پایان مهلت دو ماهه مجلس به دولت درخصوص استیضاح وزیر صمت و تفکیک این وزارتخانه، گفت: ما از دولت در این خصوص گله‌مند هستیم، من فکر می‌کنم دولت اراده‌ای برای تفکیک وزارتخانه ندارد.

این نماینده وزیر صمت را تهدید کرد

به گزارش زنهار، صدیف بدری، نماینده اردبیل و یکی از استیضاح کنندگان وزیر صمت در رابطه با پایان مهلت دو ماهه مجلس به دولت درخصوص استیضاح وزیر صمت و تفکیک این وزارتخانه، گفت: ما از دولت در این خصوص گله‌مند هستیم، من فکر می‌کنم دولت اراده‌ای برای تفکیک وزارتخانه ندارد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته با آقای قالیباف صحبت کردیم و متوجه شدیم که ظاهرا نظر دولت همان مصوبه‌ای است که از قبل در مجلس بود و شورای نگهبان ایراد گرفته بود، که دولت با آن موافق است تا توسط آن وزارت بازرگانی تشکیل شود.

بدری افزود: اگر طی هفته جاری این اتفاق صورت نگرفت، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم و معقتدیم که بحث‌ها و چالش‌هایی که در وزارتخانه وجود داشت همچنان وجود دارد و رفع نشده است در نتیجه ما مصر هستیم که ایشان واقعا به درد این وزارتخانه نمی‌خورد.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: طی این دو ماه ما چیزی از رفع ایرادات و مشکلات در این وزارتخانه ندیدیم. البته احتمال می‌دهم که طی هفته جاری وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف شود اما اگر چنین نشد بحث استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار