اخطار رئیس دیوان عدالت اداری به مدیران دولتی

رئیس دیوان عدالت اداری به همراه معاونین از طرح فراملی سرزمین ایرانیان بازدید کردند.

اخطار رئیس دیوان عدالت اداری به مدیران دولتی

به گزارش زنهار، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری به همراه معاونین از طرح فراملی سرزمین ایرانیان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید گزارشی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده، ارائه شد و در راستای رفع موانع موجود بر سر راه جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری و همچنین تداخل وظایف برخی دستگاه های اجرایی که بر سر راه این پروژه ملی قرار گرفته است بحث و بررسی صورت گرفت.

رئیس دیوان عدالت اداری در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده، از بانیان و دست اندرکاران پروژه سرزمین ایرانیان برای فراهم نمودن این محیط فرهنگی ورزشی قدردانی کرد  و گفت: این پروژه نماد اقتصاد غیر دولتی کشور است و باید دستگاه های اجرایی متولی در این خصوص نهایت تعامل را داشته باشند.

 مظفری با تاکید بر اینکه نگاه سلیقه ای برخی مسئولین باید به نگاه حمایتی و قانون مداری تبدیل شود، گفت: در برخی از قسمت های دستگاه های اجرایی افرادی هستند که با نگاه سلیقه ای کار می کنند و با رفتن آنها نگاه و تفکر مجموعه تغییر می کند و نباید اجازه داد سلیقه ها مداخله کنند.

وی افزود: این محیطی که سرزمین ایرانیان در آن در حال شکل گیری می باشد در گذشته شوره زاری بیش نبوده است، حال که آباد شده است و در راستای توسعه فرهنگ و ورزش در حال فعالیت و گسترش می باشد دستگاه های اجرایی باید حمایت بیشتری داشته باشند.

مظفری به کار گروه حمایت از تولید در دیوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: این کارگروه به جهت پیگیری رفع موانع تولید تشکیل شده است و بنگاه‌های تولیدی که به سبب تصمیمات دولتی دچار آسیب و بحران شده اند، پرونده های آنها در این کار گروه بررسی می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان با اشاره به اینکه ظرفیت زیادی برای حمایت از تولید و اشتغالزایی در دیوان عدالت اداری وجود دارد، گفت: با هیچ کدام از دستگاه های اجرایی تعارف نداریم  و نارسایی‌های قوانین و مقررات اعم از مصوبات دولتی، آئین نامه دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و غیره که مرتبط با تولید و بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی باشد که خلاف قانون وضع شده باشد در صورت شکایت در دیوان، ابطال می شود.

بر اساس گزارش دیوان عدالت اداری، سرزمین ایرانیان شهرکی اقامتی، تفریحی، تجاری و ورزشی است که به عنوان منطقه نمونه گردشگری و منطقه آزاد در زمینی به وسعت ۱۴۰۰ هکتار در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مجاورت شهر جدید پرند احداث شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار