خبرر جنجالی فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره جدیدترین پهپاد ایرانی؛ شلیک می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلویزیونی در مورد ویژگی‌های «پهپاد پرسه زن امید» گفت: پهپاد امید، پرسه زنی قوی است که این ویژگی باعث می شود به شکارچیِ بی‌نظیری تبدیل شود و این پهپاد می‌تواند به صورت جمعی و انفرادی در آسمانِ نبرد پرواز کند و تمام اهداف ثابت و متحرک را در حینِ پرسه زنی شکار و منهدم کند.

خبرر جنجالی  فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره جدیدترین پهپاد ایرانی؛ شلیک می‌کند

به گزارش زنهار، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلویزیونی در مورد ویژگی‌های «پهپاد پرسه زن امید» گفت: پهپاد امید، پرسه زنی قوی است که این ویژگی باعث می شود به شکارچیِ بی‌نظیری تبدیل شود و این پهپاد می‌تواند به صورت جمعی و انفرادی در آسمانِ نبرد پرواز کند و تمام اهداف ثابت و متحرک را در حینِ پرسه زنی شکار و منهدم کند.

وی با اشاره به اینکه شاید پهپاد امید در نوع خودش در دنیا بی نظیر باشد، افزود: این پهپاد رادارگریز است و از سرعت بسیار بالایی بهره می‌برد. سامانه جست‌وجوگر بسیار پیشرفته‌ای پهپاد امید را در به موفقیت رساندن ماموریت‌هایش کمک می کند. این سامانه، علاوه بر پروازهای جمعی، در پروازهای انفرادی هم به وظیفه خودش به خوبی عمل می‌کند.

حیدری با بیان اینکه ویژگی مهم این پهپاد پرسه زن بودنش است تصریح کرد: پهپاد امید،‌کلاهک انهدامی دارد و علاوه بر ماموریت های شناسایی در ماموریت های راهبردیِ برد بلند نیز می‌تواند به ایفای نقش بپردازد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این پهپاد در نوع خودش بی نظیر است، جزو تولیدات خاص نیروی زمینی ارتش به شمار می‌رود و صفر تا صد مراحل ساخت آن توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار