اقتدار دفاعی چه دستاوردی برای مردم دارد؟ معاون رئیسی پاسخ داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان «صنعت دفاعی، دانش‌بنیان، اقتدارآفرین» بازدید کرد.

اقتدار دفاعی چه دستاوردی برای مردم دارد؟ معاون رئیسی پاسخ داد

به گزارش زنهار، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان «صنعت دفاعی، دانش‌بنیان، اقتدارآفرین» بازدید کرد.

حسینی در این بازدید در جریان آخرین دستاوردها و قابلیت های نیروهای مسلح کشورمان در عرصه تولید صنایع دفاعی بویژه استفاده از فناوری های نو و دانش بنیان در تولید محصولات مختلف قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران، دستاوردها و پیشرفت های نیروهای مسلح در حفاظت از تمامیت ارضی ایران اسلامی را ستودنی و غرور انگیز توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح روز به روز با ابتکار، خلاقیت و نوآوری نیازهای دفاعی کشور را تامین می کنند به گونه ای که دشمنان ملت ایران دیگر جرات تعدی و تجاوز به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور را ندارند.

حسینی این نمایشگاه را تجلی توجه به شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: خلاقیت، نوآوری و ابتکارات موجود در این حوزه می تواند به سایر بخش ها بویژه صنایع منتقل شود تا شاهد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و صنعتی کشور باشیم.

وی با قدردانی از همه کسانی که برای عزت و اقتدار ملت ایران تلاش می کنند، تصریح کرد: اگر امروز در مقابل تهاجمات دشمنان غدار، مصون هستیم بخاطر این است که فرزندان این مرزوبوم شبانه روزی در تلاش هستند تا مقتدر و عزتمند باشیم.

معاون رئیس جمهور با بیان این که امروز در بسیاری از صنایع دفاعی خودکفا بوده و از دانش بومی در این عرصه برخوردار هستیم، گفت: این در حالی است که در دوران دفاع مقدس برای تهیه کوچکترین ملزومات دفاعی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و امروز با درایت فرمانده کل قوا و تلاش شبانه روزی مسئولین مربوطه به جایگاه برجسته‌ای رسیدیم که موجب آرامش خاطر و امیدواری به آینده درخشان است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار