آمار باور نکردنی تعداد حملات به علم‌الهدی؛ بیش از 30 هزار بار در یک ماه

آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار استاندار و مسئولان استانی که به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت، اظهار داشت: دشمن در دشمنی خود مرز و روش خاص ندارد و با هر روش و بدون هیچ حد و مرزی جلو می آید، الان متاسفانه این حرف‌هایی که در فضای مجازی به مدیریت استان می‌زنند، به هر نحو و انگیزه ای، به نفع دشمن است و هر قدمی که کسی در این مسیر بردارد، به طور غیرمستقیم مورد تایید آمریکا و دیگر دشمنان است.

آمار باور نکردنی تعداد حملات به علم‌الهدی؛ بیش از 30 هزار بار در یک ماه

به گزارش زنهار، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار استاندار و مسئولان استانی که به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت، اظهار داشت: دشمن در دشمنی خود مرز و روش خاص ندارد و با هر روش و بدون هیچ حد و مرزی جلو می آید، الان متاسفانه این حرف‌هایی که در فضای مجازی به مدیریت استان می‌زنند، به هر نحو و انگیزه ای، به نفع دشمن است و هر قدمی که کسی در این مسیر بردارد، به طور غیرمستقیم مورد تایید آمریکا و دیگر دشمنان است.

وی با بیان این مطلب که آنها که مدیریت اجرایی نظام اسلامی را دانسته و یا ندانسته تضعیف کنند، فقط آب به آسیاب دشمن می ریزند افزود: عزیزانی که یک مدیر خدمتگزار را با هر عنوان، لقب و اسمی مورد تهاجم قرار می‌دهند، بدانند که در جمعیت و صف براندازان قرار گرفته‌اند، چون در همان مسیر و به نفع آنان قدم برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه مسئول استان را، ولو به عنوان دلسوزی تضعیف کنند، این کار دشمن را تقویت می‌کند، اگر کسی از روی دلسوزی حرفی دارد، باید برود به مدیر ارشد استان حرفش را بزند و به قول خودشان، او را هدایت کند نه اینکه با بوق و کرنا و بر سر چهارراه فضای مجازی، به اسم نقد به نماینده عالی دولت در استان توهین کرده و مدیر نظام را تضعیف نماید. بعضی افراد در لباس دوستی برخی حرفها را می زنند، افرادی که قبلا یک وابستگی به انقلاب داشته اند و حالا آن طرف میز ایستاده اند و با همه مسائل انقلاب و دستگاه اجرایی معارضه می‌کنند، بدانند این معارضه در عمل به مثابه خدمت کردن و سرویس دادن به دشمنی است که به دنبال براندازی انقلاب و نظام است.

وی با بیان این مطلب که مسئله این دولت و آن دولت نیست، اینها اسم خود را جمعیت براندازان گذاشته اند و اصل نظام را هدف قرار داده اند گفت: از چیزهایی که انسان را نه تنها بی دین، بلکه مشرک می کند این حرکتها و اندیشه های سیاسی است که از غیر ولایت گرفته شده است، کسی که بخواهد اندیشه اش را از غیر مقام ولایت و یا غیروابستگان به این جایگاه بگیرد و سرخودانه فکر و حرکت کند، تا مرز شرک جلو خواهد رفت.

علم الهدی به سخنان مرحوم آیت الله گلپایگانی از مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمودند تضعیف نظام اسلامی ایران را فسق و معصیت نمی دانم بلکه آن را کفر و شرک به خدا می‌دانم. به بنده می‌گویند چرا در دوران دولت تدبیر انتقاد می‌کردید اما در این دولت نقدی ندارید؟ رئیس جمهور قبلی را نقد می‌کردید اما از رئیس جمهور فعلی به خاطر رابطه خویشاوندی انتقاد نمی‌کنید، به استناد خطبه‌های موجود نماز جمعه پاسخ دادم که از رئیس جمهور قبلی چه انتقادی کردم. من جایی انتقاد می‌کردم که رئیس جمهور با مقام معظم رهبری زاویه پیدا می‌کرد، رهبری صحبتی می‌کردند و رئیس جمهور سابق، برنامه ای می داد که در زاویه با رهبری بود، من می ایستادم و مقابله می‌کردم.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: رئیس جمهور فعلی نیز بیش از یکسال است که در این کشور مدیریت می‌کند، یک مورد خاص و جزیی نشان دهید که صحبت رئیس جمهور متفاوت با رهبری باشد، البته در این دوران نیز در مسائل اقتصادی نظر و دغدغه خود را در خصوص معیشت و اقتصاد مردم ابراز داشته ام.

وی اضافه کرد: در مسائل فرهنگی، نقدی که در خصوص حجاب دارم الان با گذشته تفاوتی نکرده است، الان با هدف برچسب زدن به بنده، اقدام می‌شود و دروغ می‌گویند، لااقل نامردی نکنید اگر برخی با بنده مشکل دارند و نقدی می‌کنند با فرزندان من چه کار دارند؟ بیایید ماجرا را با خود من مطرح کنید. یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، ۳۳ هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و ۱۰۰ حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: از شما مسئولین در این موقعیت می‌خواهم سعی کنید حداکثر فعالیت خود را در کمال اقتدار و باامید به ذات پرودگار به کار بگیرید و برای غیرخدا نیز کاری نکنید که فاقد ارزش است. امتیار این دولت بر سایر دولتها این است که براساس ولایت مداری قوی تشکیل شده است و عملکرد یکساله دولت این حقیقت را ثابت می کند که به هیچ وجه با مقام ولایت زاویه نداشته است، بلکه به عنوان یک مطیع محض از مقام رهبری اطاعت و پیروی کرده است.

وی گفت: این میزان تبعیت از رهبری در دولت‌های گذشته سابقه نداشته است و آنچه در دولت‌های قبل دیده ایم این بود که ابتدا همه مطیع بودند اما در ادامه حداقل یک زاویه کمی با رهبری پیدا می‌کردند، دولت‌هایی که ابتدا مطیع رهبری بوده اند اما در ادامه کار با ایشان زاویه پیدا کرده و شیب سقوط آنان از آن زمان آغاز شد. بزرگترین امتیاز استاندار کنونی خراسان رضوی، نیز این است که در بین همه گزینه‌های مطرح شده برای استانداری، هیچ کدام برجسته تر از ایشان نبودند اینکه گفته می‌شود که آقای نظری گزینش بنده بوده است، دروغ محض است و من هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته ام، اصولا نه در این مورد که در هیچ عزل و نصبی در استان و کشور دخالتی نداشته ام.

علم الهدی تصریح کرد: متاسفانه در تحلیل‌ها و خبرها به دخالت بنده اشاره شده است، اعلام می کنم از سوی بنده در عزل و نصبها برای استاندار و مدیران استان دخالت نشده است، با وجود همه دوستی که با آقای نظری دارم، حتی در عزل و نصب های خود آقای نظری در حوزه معاونان، فرمانداران، بخشداران و مسوولان دیگر هیچ دخالتی نداشته ام.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: این نظر و امر مقام معظم رهبری است که ما دخالتی در عزل و نصب‌ها نداشته باشیم و ما نیز مطیع فرمان رهبری هستیم. این دولت دشمنان سرسخت خارجی و داخلی دارد، اگر این دولت موفق شود، نفوذ استکبار در کشور به کلی از بین خواهد رفت و عدم موفقیت دولت موجب پیشروی استکبار خواهد شد، لذا در همه عرصه های اجرایی و تبلیغی و با استفاده از عوامل نفوذی علیه دولت به میدان آمده اند تا این دولت ولایی موفق نشود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار