این پادشاه با سفیر ایران دیدار کرد

مهدی آقا جعغری در صفحه اینستاگرام خود در این زمینه نوشت: امروز پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ روز پر کاری در "ماسرو" پایتخت کشور پادشاهی لسوتو داشتم. ابتدا با وزیر خارجه این کشور ملاقات کردم و ضمن تسلیم رونوشت استوارنامه خود، با وی در خصوص تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه های دوجانبه و چندجانبه و بویژه همکاری در محافل بین المللی گفتگو کردیم.

این پادشاه با سفیر ایران دیدار کرد

به گزارش زنهار، مهدی آقا جعغری در صفحه اینستاگرام خود در این زمینه نوشت: امروز پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ روز پر کاری در "ماسرو" پایتخت کشور پادشاهی لسوتو داشتم. ابتدا با وزیر خارجه این کشور ملاقات کردم و ضمن تسلیم رونوشت استوارنامه خود، با وی در خصوص تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه های دوجانبه  و چندجانبه و بویژه همکاری در محافل بین المللی گفتگو کردیم.

سپس طی مراسمی استوارنامه خود را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران به پادشاه لسوتو آقای لتسی سوم تقدیم کردم و پس از آن در گفتگو با پادشاه و با حضور وزیر خارجه، راههای توسعه روابط میان دو کشور بخصوص روابط اقتصادی ، حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های زیرساختی آن کشور و همچنین همکاری در زمینه های بهداشتی و مقابله با کرونا را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادیم.

 همچنین پس از  تقدیم استوار نامه خود به شاه لتسی سوم، جداگانه با آقای ماجرو نخست وزیر لسوتو ملاقات و پیرامون زمینه های همکاری اقتصادی دو کشور گفتگو کردیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار