این امام جمعه پاسخ میرحسین موسوی را داد

امام جمعه ملایر گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت و جنبش‌های اسلامی، امروز ناشی از کمک‌های فناورانه و فکری جمهوری اسلامی است که از طریق شخصیت‌های بزرگ نظامی کشور همچون سردار همدانی قوی شده‌اند.

این امام جمعه پاسخ میرحسین موسوی را داد

به گزارش زنهار، حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت و جنبش‌های اسلامی، امروز ناشی از کمک‌های فناورانه و فکری جمهوری اسلامی است که از طریق شخصیت‌های بزرگ نظامی کشور همچون سردار همدانی قوی شده‌اند.

وی خطاب به یکی از سران فتنه تاکید کرد: شما باید بدانید اگر امثال سردار حاج حسین همدانی نبود، باید امروز با داعش در همدان می‌جنگیدیم و این به برکت حماسه رشادت طلبانه سردار همدانی است که آرزوی آمدن داعش به همدان و کرمانشاه را به گور بردند.

امام جمعه ملایر ضمن محکوم کردن این اقدام سخیفانه یکی از سران فتنه، افزود: سردار شهید همدانی سردار پرافتخاری است که سودای خدمت بر سر داشت، اما شما سودای جنایت بر سر دارید و جنایت و فتنه‌های شما را مردم از سال ۸۸ تاکنون فراموش نکرده‌اند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه دشمنان سردار شهید همدانی را به عنوان مغز نخبه جنگ‌های نامنظم می‌شناسند، خاطرنشان کرد: سردار همدانی چشم فتنه ۸۸ را کور کرد و بسیاری از کسانی که فریب خورده بودند، آنها را بیدار و به راه مستقیم هدایت کرد و برخی از آنها جزو مدافعان حرم شدند و به شهادت رسیدند./خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار