تحول جدید در شورای ائتلاف اصول‌گرایان؛ حدادعادل وارد میدان می‌شود؟

امیرابراهیم رسولی با اشاره به جلسه اخیر این شورا به ریاست حداد عادل گفت: در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به موجب این مصوبه به‌زودی کارگروهی زیر نظر رئیس شورا فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی و عملیاتی کردن طرح آغاز خواهد کرد.

تحول جدید در شورای ائتلاف اصول‌گرایان؛ حدادعادل وارد میدان می‌شود؟

به گزارش زنهار، امیرابراهیم رسولی با اشاره به جلسه اخیر این شورا به ریاست حداد عادل گفت: در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به موجب این مصوبه به‌زودی کارگروهی زیر نظر رئیس شورا فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی و عملیاتی کردن طرح آغاز خواهد کرد.

رسولی همچنین افزود: با تصویب اعضا در این جلسه مصوب شد کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف با مسئولیت پورابراهیمی فعالیت خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای ائتلاف با اشاره به تأکید رئیس شورا بر پویایی بیشتر ائتلاف در پیگیری مشکلات امروز کشور خاطرنشان کرد: ائتلاف در جهت تقویت خود گام‌های تحولی را در برنامه‌ها پیش‌بینی کرده که به‌زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار