فرزند حمید نوری لب به سخن باز کرد

فرزند حمید نوری گفت: همکاری و تبانی دادگاه سوئد با گروهک تروریستی منافقین برای ما محرز شده است.

فرزند حمید نوری لب به سخن باز کرد

به گزارش زنهار، مجید نوری ( فرزند حمید نوری تبعه ایرانی بازداشت شده در سوئد) در همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد در باره چگونگی بازداشت پدرش، گفت: این اتفاق  ناشی از تبانی دادگاه سوئد و گروهک تروریستی منافقین بوده و ادله بازداشت کنندگان غیر منطقی و کاملا مغرضانه است.

نوری در ادامه افزود: همکاری و تبانی دادگاه سوئد با گروهک تروریستی منافقین برای ما محرز شده است.

نوری در پاسخ به سوالی در خصوص مسولیت پدرش گفت: پدر بنده به هیچ عنوان مسوولیتی ندارد و از ابتدای دهه هفتاد دیگر مسوولیت دولتی نداشته است و این فضاسازی در خصوص نقش وی در اعدام منافقین کاملا بی اساس است، هرچند بنده دست هرکسی را که یک نفر از منافقین را مجازات کرده باشد هم می بوسم، اما دادگاه سوئد در خصوص نقش پدر من در این مورد دروغ می گوید.

نوری راجع به نقش تشکل های دانشجویی در پیگیری حقوق پدرش گفت: دنیای امروز دنیای تشکل ها و ان‌جی‌‌او هاست، خصوصا در کشوری مانند سوئد که به شدت ان جی او ها در آن اثرگذارند. تشکل ها خصوصا تشکل های دانشجویی می توانند با برگزاری تجمعات، جمع آوری امضا، و تبیین جنایات منافقین به احقاق حقوق حمید نوری کمک کنند.

مجید نوری در پاسخ به وضعیت پدرش در زندان گفت: پدرم به مدت ۳۰ ماه در انفرادی و در یک سلول تقریباً ۶ متری به سر می‌برد و برای کسی که ۶۱ سال سن دارد، تحمل این شرایط واقعا سخت است. علاوه بر این، منافقین پشت در دادگاه‌ها می‌ایستادند و شعار می‌دادند. پدرم به خاطر سنش از عینک استفاده می‌کند و بارها و بارها درخواست چشم پزشکی کرد، ولی این کمترین حق یک زندانی را از او دریغ کردند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم بیانیه‌ای به امضای دانشجویان و جمعی از مهمانان و مسئولان حاضر در برنامه در حمایت از حمید نوری و محکومیت دادگاه سوئد  رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار