خبر خوش فرمانده هوانیروز ارتش

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: سامانه دید در شب منحصر به چند کشور در دنیا است که جمهوری اسلامی با بومی سازی این صنعت توسط کارکنان هوانیروز با همکاری متخصصین وزارت دفاع و مراکز علمی دانش‍بنیان توانسته در زمره‍ی این معدود کشورها باشد.

خبر خوش فرمانده هوانیروز ارتش

به گزارش زنهار از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد و رونمایی از ۲ فروند هلیکوپتر بازآماد شده که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: توان و آمادگی رزمی بالگردهای هوانیروز جمهوری اسلامی ایران پنج درصد از قاعده جهانی بالاتر است.

وی به شعار ما می‌توانیم اشاره کرد و افزود: امروز این شعار در هوانیروز عملیاتی شده که نتیجه آن اورهال بالگردها بعد از ۴۴ سال تحریم توسط نیروهای هوانیروز است.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بازآماد و قطعه سازی در هوانیروز یک نهضت بزرگ است، تاکید کرد: امروز نیروی زمینی و خصوصاً هوانیروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و شیرازه آن نیز در طرح‌های لبیک نهفته است که همین امر باعث بالندگی نیروهای زمینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوانیروز در بحث به روز کردن بالگردها گام‌های بزرگی برداشته، ادامه داد: امروز ده‍ها فروند هلیکوپتر مجهز به سامانه دید در شب شده‌اند و در برنامه داریم هلیکوپترهای دیگری را نیز به این سامانه مجهز کنیم.

به گفته وی، تعداد زیادی از خلبانان هوانیروز آموزش‌های لازم برای پرواز در شب را دیده‌اند و نیز در رزمایش‌های مختلف این سامانه عملیاتی شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: سامانه دید در شب منحصر به چند کشور در دنیا است که جمهوری اسلامی با بومی سازی این صنعت توسط کارکنان هوانیروز با همکاری متخصصین وزارت دفاع و مراکز علمی دانش‍بنیان توانسته در زمره‍ی این معدود کشورها باشد.

وی با تاکید بر اینکه بالگردهای هوانیروز جمهوری اسلامی ایران مجهز به پیشرفته‌ترین و مجهزترین تسلیحات نظامی روز دنیا است، گفت: امروز قدرت تسلیحاتی ما بر مبنای دوربُرد زدن، نقطه زدن و هوشمند بودن پایه گذاری شده و این قدرت در صحنه‌های عملیاتی رزمایش‌ها در هوانیروز به اثبات رسیده است.

امیر سرتیپ قربانی به نقش جمهوری اسلامی در راهبردهای کلان منطقه اشاره کرد و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز چه در منطقه و چه در دنیا زبانزد تمام تحلیلگران و پژوهشگران نظامی است.

وی افزود: امروز می‌بینیم هر تحولی که در دنیا می‌خواهد اتفاق بیفتد نقش جمهوری اسلامی و نقش نیروهای مسلح در دکترین نظامی آن یک نقش بی‌بدیل و تأثیر گذار است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: زمانی که پای رژیم نحس صهیونیستی در مرزهای غربی و شمال غرب پیدا شد تانک‌های نیروی زمینی در کمتر از ۲۴ ساعت در این مرزها مستقر و با انجام یک رزمایش سنگین تو دهنی محکمی به این رژیم زد.

سرتیپ قربانی با گرامیداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهید سلیمانی و صیاد شیرازی، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال عمر با برکت خود بارها مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و امروز رویش‌های انقلاب اسلامی نسل جوانی است که روح ایثارگری و شجاعت در آنها وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار