یک نماینده خطاب به وزیر میراث فرهنگی: مواظب آثار باستانی باش

رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان های کشور تاکید کرد که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکل های مردم نهاد تابعه، مراقبت از ساکنان و گردشگران و صیانت از بافت های تاریخی را با اهتمام مثال زدنی همیشگی پیگیری کنند.

یک نماینده خطاب به وزیر میراث فرهنگی: مواظب آثار باستانی باش

به گزارش زنهار، رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان های کشور تاکید کرد که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکل های مردم نهاد تابعه، مراقبت از ساکنان و گردشگران و صیانت از بافت های تاریخی را با اهتمام مثال زدنی همیشگی پیگیری کنند.

متن پیام محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پی سیل اخیر در برخی از استان های کشور به شرح زیر است:

«حادثه سیل ویرانگر و آب گرفتگی در بخش هایی از کشور عزیزمان که متاسفانه منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان و بروز خسارات سنگین مالی و جانی شد، قلب همه مردم ایران را در به درد آورد. ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان سیل اخیر و آرزوی رحمت واسعه برای عزیران از دست ‌رفته، مراتب قدردانی خود را از همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسان خصوصا در استان یزد  و همچنین عموم هموطنان عزیزی که با همدلی و گذشت به کمک به آسیب دیدگان شتافتند اعلام می دارم.

از وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکل های مردم نهاد تابعه نیز تقاضا دارم مراقبت از ساکنان و گردشگران و صیانت از بافت های تاریخی را با اهتمام مثال زدنی همیشگی پیگیری نمایند.

باشد که در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) شاهد کاهش آثار این بلیه طبیعی و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنانمان و استقرار شرایط عادی در مناطق سیل زده باشیم.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار