ادعای عجیب پوتین درباره رهبر انقلاب

خبرآنلاین نوشت: حجت‌الاسلام میردامادی گفت : رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم.

ادعای عجیب پوتین درباره رهبر انقلاب

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی ظهر امروز _ جمعه هفتم مردادماه_ در خطبه‌های نمازجمعه استان اصفهان، ابا بیان اینکه روایاتی هست که امام زمان پس از ظهور خود ۴۰۰ سال حکومت می‌کند، تصریح کرد: پیامبر (ص) فرمودند: دوران رسالت من و قیامت مانند دو انگشت کنار یکدیگر است، قیامت خواهد آمد و به حساب‌ها رسیدگی خواهد شد. فکر نکنید روی مسائل فعلی حساب نمی‌شود، حتی روی ذراتی که در هوا معلق است نیز روز قیامت حساب خواهد شد؛ بنابراین باید سعی کنیم که از این چند صباح باقی مانده زندگی استفاده کنیم، گناه نکنیم، واجبات الهی را انجام دهیم و از حرامات دوری کنیم.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته استان اصفهان گفت: قرآن می‌فرماید در برابر حملات دشمن، اگر مقاومت کردید، ایستادید، صبر کردید و تقوای الهی را پیش خود قرار دادید پیروز هستید اما در غیر این صورت‌، دشمن حملات شدیدتری را بر شما وارد می‌کند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب، دشمنان همیشه مسائلی را در خصوص عدم آزادی زن ایرانی مطرح کردند و مدعی شدند حجاب و اعتقادات مانع پیشرفت و ترقی زنان ایرانی است، اما زنان ایرانی با پوشش حجاب در همه زمینه‌ها افتخاراتی آفریدند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: پیشرفت‌های زنان ایرانی در تمامی، عرصه‌ها قابل تجلیل است. تاکید اسلام بر رعایت حجاب به این خاطر است که بر همگان عظمت جایگاه زن ثابت شود. وی افزود: از جمله مهمترین تکلیف ائمه جمعه این است که به سراغ مردم بروند و مسائل را توجیه کنند. زیرا قطعاً تبیین و روشنگری برخی مسائل برای مردم، می‌تواند بسیاری را تحت تأثیر قرار دهد.

امام جمعه موقت اصفهان یاد آور شد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است. هرکس در راه خدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت، خداوند آن را جبران می‌کند، همانگونه که حضرت سیدالشهدا (ع) در نزد خداوند عظمت یافت به نحوی که هر کسی از هر قشری، هنگام داشتن مشکل، امام حسین (ع) را شفیع قرار می‌دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار