وزیر اطاعات هشدار داد

تسنیم نوشت : حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب گفت: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند.

وزیر اطاعات هشدار داد

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب عصر پنج شنبه در جلسه شورای تامین استان کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات مردم پایه از راهبردهای سند تحول وزارت اطلاعات به شمار می‌رود اظهار داشت: همه تلاش‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی بر رفع مشکلات و ارتقای معیشت مردم متمرکز شده است.

وی جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: آمریکا با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه بوده، اما با شکست مواجه شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند. وی با اشاره به مزدوری گروهک‌ها برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک‌های ضد انقلاب و تشریح خدمات و موفقیت‌های کشور در قالب جهاد تبیین ضروری دانست و تصریح کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان هم در این نشست با اشاره به ۲۲۷ کیلومترمرز مشترک میان استان کردستان با کشور عراق، امنیت کنونی را حاصل تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و نیروهای امنیتی عنوان کرد و اظهار داشت: از همرامی مردم در حفظ و ارتقای امنیت کنونی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

در پایان این جلسه از زحمات مدیرکل سابق تقدیر و مدیرکل جدید اطلاعات استان کردستان معرفی شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار