واکنش تند رئیسی به گشت ارشاد

رئیس جمهور گفت: برخورد سلیقه ای با حجاب و عفاف صحیح نیست و در صورت وجود بحثی در این باره باید در جایگاهش به این موضوع پرداخته شود.

واکنش تند رئیسی به گشت ارشاد

به گزارش زنهار، سید ابراهیم رییسی در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان همدان افزود: دولت مردمی به معنای "همراه مردم"، "از مردم"، "با مردم" و "در مردم" است بنابراین در این راستا همواره دولتمردان در همه سطوح و بخش ها خود را محتاج مشورت با مردم به ویژه نخبگان بدانند.

رییسی درباره حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف قانون بوده و همه ادارات و سازمان ها و مردم باید به این قانون احترام بگذارند. وی تاکید کرد: برخورد سلیقه ای با حجاب و عفاف صحیح نیست و در صورت وجود بحثی در این باره باید در جایگاهش به این موضوع پرداخته شود.

رییسی با بیان اینکه مردم، اصل و محور کارها در دولت سیزدهم هستند ادامه داد: بر خلاف برخی کشورها و جریان ها که به مردم نگاه تشریفاتی دارند و از آن به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی استفاده می کنند ولی رویکرد دولت سیزدهم برگرفته از نگاه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

 

رییسی درباره عملیات مرصاد نیز گفت: باید شجاعت دلیرمردان این سرزمین در عملیات مرصاد و خباثت منافقان همواره در اذهان بماند. وی تصریح کرد: ادارات، سازمان ها و جریان انقلاب باید مراقب نفوذ دشمن باشند و بدانند جریان نفاق با چهره ای پوشیده اهداف پلید خود را دنبال می کند.

 

رییسی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به میزانی که ضربه از نفاق خورده از جبهه کفر، شرک و الحاد نخورده است بنابراین باید با هوشیاری مراقبت جریان نفاق و دست های پلید آنها بود.

وی تصریح کرد: طبق اسناد موجود امروز کشورهای مدعی حقوق انسان و بشر مهد قاتلان شدند و ناقضان حقوق بشر را در دل خود جای دادند که در این باره باید به انسان های آزاده جهان پاسخ بدهند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار