توهین زشت دولت سیزدهم به ظریف

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد و حتی در صورت فروش نفت، نمی تواند پول آن را به داخل کشور وارد کند.

توهین زشت دولت سیزدهم به ظریف

سیدمحمد حسینی در همایش روز خبرنگار و بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی شهر همدان با تبریک به فعالین عرصه رسانه ، اظهار داشت: خبر از مقوله و جنس دانش و رهیافت آن دانایی و روشنگری است و در قرآن کریم بالغ بر ۵۲ بار مشتقات خبر بیان شده است. معاون رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم رسالت و مسئولیت سنگین و مهمی بر عهده دارند.

به گزارش زنهار، معاون رئیس جمهور تاکید کرد: دشمنان با تبلیغات منفی و برجسته کردن موارد ضعف جزئی، به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم و تحت الشعاع قرار دادن دستاوردها و اقدامات مهم دولت مردمی هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با آنان همنوایی می کنند.

حسینی با بیان اینکه دولت از انتقاد و پیشنهادهای منصفانه و سازنده استقبال می کند از خبرنگاران و اهالی رسانه خواست در کنار بیان منصفانه نقاط ضعف، دستاوردها و موفقیت بزرگ دولت را مطرح کنند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد و حتی در صورت فروش نفت، نمی تواند پول آن را به داخل کشور وارد کند و چاره مشکل را پذیرفتن اف ای تی اف و کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی ها می دانست و همین شرایط را در خصوص واردات واکسن نیز داشتیم.

حسینی افزود: چنین ادعاهایی در حالی است که در طی ماه های اخیر، درآمدهای حاصل از فروش نفت و مشتقات آن ۶ برابر شده است لذا معلوم می‌شود که اگر اراده جدی وجود داشته باشد می توان بر مشکلات غلبه کرد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین در جریان سفر رئیس جمهور روسیه به کشورمان برای سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد دلاری در بخش های مختلف توافق شده است که این رقم در تاریخ اقتصاد کشور قابل توجه است همچنین در رابطه با توسعه سیاست همسایگی، سطح روابط کشورمان با همسایگان چندین برابر افزایش یافته است.

حسینی خاطرنشان کرد: تحولات سیاست خارجی کشورمان در حالی است که چندی پیش رئیس جمهور آمریکا به منظور ایجاد ناتوی عربی و رفع مشکل اروپایی ها در زمینه انرژی به منطقه آمده بود که به هیچ کدام از اهدافش نرسید و به گفته رسانه‌های خودشان تنها دستاوردش مبتلا شدن به کرونا بود.

معاون رئیس جمهور گفت: متاسفانه برخی ها، مسائل جزئی و حاشیه ای را به مسئله اول و تیتر اصلی اخبار تبدیل می کنند تا مردم از دستاوردهای دولت مطلع نشوند.

حسینی گفت: متاسفانه در دوره گذشته ، بسیاری از پروژه های عمرانی حتی آنهایی که پیشرفت بالای ۹۰ درصد داشتند، معطل رها شده بودند اما امروز دولت مردمی در قالب سفرهای استانی به دنبال تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور از ایجاد سازمان نظام روزنامه نگاری جمهوری اسلامی به منظور حمایت از خبرنگاران و رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در کمیسیون فرهنگی دولت در حال نهایی شدن است و بزودی به هیات دولت ارائه می شود تا پس از تصویب، در قالب لایحه‌ای به مجلس تقدیم شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار