پناهیان توهین کرد؟/ اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است

مدرس حوزه علمیه قم گفت که برای دفاع از حجاب، لزوما نیاز به استدلال دینی نیست بلکه عقل می‌خواهد چون مساله اجتماعی است و جهان نیز بی‌حجابی را تجربه کرده است،

پناهیان توهین کرد؟/ اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان روز چهارشنبه در گردهمایی مبلغان ماه محرم در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: باور به تمدن غرب و باور به پیشرفت و قدرت غربی‌ها، کفر است و مبلغ مذهبی که نتواند تمدن غرب را به خوبی نقد کند، ایمانی که به مردم می‌دهد، فایده ندارد.

وی افزود: کفر به طاغوت به معنای این نیست که طاغوت وجود ندارد، بلکه اعتقاد به قدرت نداشتن طاغوت است، مانند حضرت امام (ره) که فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

پناهیان همچنین با تاکید بر اینکه باید بت بزرگی که از غرب ساخته شده را بشکنیم گفت: مبلغی که نتواند این بت را بشکند، خدا را نیز نمی‌تواند جا بیندازد.

وی یادآور شد: کشورهایی مانند پاکستان و مصر که دنبال غرب رفتند، چیزی را به‌دست نیاوردند، آنهایی هم که از غرب چیزی نصیبشان شده، آسیب پذیرند.

این مدرس حوزه تصریح کرد: اگر فرجام بی‌حجابی را در تمدن غربی توصیح داده بودیم، الان مشکل حجاب در خیابانهایمان نداشتیم.

پناهیان اضافه کرد: حجاب دین نمی‌خواهد، بلکه عقل می‌خواهد چون مساله اجتماعی است و جهان نیز بی‌حجابی را تجربه کرده است، کسانی که دنبال آزادی زن هستند داعشی‌هایی را درست کردند که با زن آن برخورد را کردند، غرب اصلا به زن معتقد نیست.

علیرضا پناهیان: اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است/ باور به تمدن غرب و باور به پیشرفت و قدرت غربی‌ها، کفر است/ در هر منبر می‌توانیم 100 اشکال را در مورد تمدن غرب مطرح کنیم

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آموزه‌هایی که در مورد کفر است از آموزه‌های ایمانی بیشتر است خاطرنشان کرد: آموزش دادن در مورد کفر، ماهیت کفر را آشکار می‌کند، به همین دلیل بنی‌امیه آموزش‌هایی که در مورد ایمان می‌دادند از کفر بیشتر بود.

وی افزود: انقلابیونی مانند حضرت امام (ره) خصوصیتشان این است که کفر به طاغوت دارند، ما در طبقه روشنفکر و قشر فرهیخته جامعه نیز همین‌ها را داریم.

پناهیان گفت: اگر مبلغ مذهبی نتواند تمدن غرب را به خوبی نقد کند، ایمانی که به مردم می‌دهد، فایده ندارد، ایمان توسری خورده‌ها است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

وی گفت: رضاخان قلدر یک مقداری از زمین‌ها را گرفت، اما ملکه انگلیس همه این کشور را تصاحب کرده است.

پناهیان با تاکید بر اینکه در هر منبر می‌توانیم ۱۰۰ اشکال را در مورد تمدن غرب مطرح کنیم بیان کرد: غرب به زور اسلحه توانسته دانش و تکنولوژی ایجاد کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار