جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی تمامی تهدیدها را فراتر از مرزها رصد می‌کند

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:پدافند هوایی بدون لحظه‌ای توقف تمامی تهدیدها را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد و شناسایی می‌کند.

پدافند هوایی تمامی تهدیدها را فراتر از مرزها رصد می‌کند

به گزارش زنهار از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان مرکز فرماندهی و کنترل حضرت ولیعصر(عج) این نیرو، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و سایت رادار سوباشی، اظهارکرد: پدافند هوایی بدون لحظه‌ای توقف تمامی تهدیدها را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد و شناسایی می‌کند.

امیر سرتیپ الهامی خاطرنشان کرد: شبکه فرماندهی و کنترل نقش خطیر و ارزنده‌ای در هدایت سایر نیروهای میدان نبرد ایفا می‌کند و هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی و چتر هوایی پدافند انجام نمی‌شود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رشادت و جوانمردی شهدای سایت رادار سوباشی در طول دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز تجربیات گذشته نیروی پدافند هوایی در راستای مقابله با انواع تهدیدات و چالش‌ها همزمان با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، فنی و با ذکاوت، نیت‌های پلید و شوم دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه‌های بومی راداری، موشکی، شنود الکترونیکی و غیره در تمامی مناطق و گروه های پدافندی قابلیت درگیری و کسب موفقیت در یک رزم پیچیده را دارند، افزود: آزمودن خلاقیت و توانمندی نیروی پدافند هوایی ارتش عواقب پشیمان‍کننده‌ای برای بیگانگان به دنبال دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار