فرمانده سپاه با این خبر موشکی همه را غافلگیر کرد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل ار برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه با بیان اینکه پهپاد غزه یکی از هزاران طرح‌های نیروی هوافضای سپاه است، افزود: واکنش های دشمن در این حوزه ببینید و سخنان آن‌ها را دنبال کنید، از جمله امریکایی‌ها که با اشاره به حوزه کوچک پهپادی می‌گویند این بخش برتری هوایی آن‌ها را بعد از ۸۰ سال از بین برده است.

فرمانده سپاه با این خبر موشکی همه را غافلگیر کرد

به گزارش زنهار، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل ار برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه با بیان اینکه پهپاد غزه یکی از هزاران طرح‌های نیروی هوافضای سپاه است، افزود: واکنش های دشمن در این حوزه ببینید و سخنان آن‌ها را دنبال کنید، از جمله امریکایی‌ها که با اشاره به حوزه کوچک پهپادی می‌گویند این بخش برتری هوایی آن‌ها را بعد از ۸۰ سال از بین برده است.

وی افزود: آن‌ها می‌گویندحوزه هو افضا و قدرت پهپادی و موشکی مساله‌ای مهمتر از هسته‌ای است والبته این را هم بدانند در حوزه پدافندی نیز روال کار همین است و به لطف الهی این قدرت امروز در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

سردارحاجی زاده خاطر نشان کرد: اینکه دشمن به این توانمندی اقرار و اذعان می‌کند باید عمق مساله را متوجه شد . بحمداله امروز کشور ، نیروهای مسلح ما و سپاه جایگاه ارزنده و برتری واقعی دارند و دشمن نیز اعتراف می کند فشار حداکثری و تحریم‌های فلج کننده شکست مفتضحانه خورده است و این معضلاتی که دامن امریکا را گرفته است نیز به خاطر ایران است.

وی همچنین درباره ارتباط گیری برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گفت: بعضی‌ها در حال پناه بردن به رژیم صهیونسیتی هستنددر حالی که این رژیم یک غده سرطانی است و این‌ها دارند خواسته و یا ناخواسته غده سرطانی را به کشور خودشان منتقل می‌کنند و اگر پرهیز نکنند رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند، بلکه این غده سرطانی گریبان آن‌ها را خواهد گرفت و دیر یا زود این‌ها به مشکلات اساسی مبتلا می‌شوند، ولی ما هم در سکوت مطلق در حال رصد این جریان هستیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه درباره رهنمودهای رهبری در خصوص افزایش توان پهپادی گفت: قدرت پهپادی یک قدرت جدید و تازه متولد شده است و شاخه‌های مختلفی دارد و بسیاری از این بخش‌ها اختراع ایرانی است.

وی گفت: موشک‌های زمین به هوای پدافندی با پایه پهپادی اختراع ایرانی است و از این قبیل موارد فراوان داریم و باید تاکید کنم چه در دقت موشک‌ها چه در حوزه پدافندی و چه در حوزه راداری و پهپادی ، موفقیت را مرهون اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.

 

سردار حاجی زاده همچنین گفت: اگر امروز دشمنان از این قدرت نگران شده اند و دعوت به مذاکره میکنند و در کنگره دنبال مصوبه‌ای برای محدود کردن ایران هستند، همه این‌ها نتیجه اجرای این تدابیر بوده است و الحمدالله امروز یک قدرت با فاصله زیاد از دیگران هستیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به وضعیت ماهواره نور که در ارتفاع بیش از ۵۰۰ کیلومتری قرار گرفته است گفت: به اذن الله در ادامه موفقیت های گذشته در سالجاری ماهواره برجدید قائم را به فضا پرتاب می کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار