وزیر اطلاعات به مردم منطقه هشدار داد

مهر نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دسیسه جدید آمریکا تقویت جبهه عربی-عبری است، گفت: مردم منطقه باید کاملاً هوشیار باشند.

وزیر اطلاعات به مردم منطقه هشدار داد

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای تأمین و آئین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه دسیسه جدید آمریکا تقویت جبهه عربی-عبری است، ابراز داشت: آمریکا که می‌خواست پایگاه‌های خود را در خاورمیانه گسترش دهد بااقتدار ایران مجبور به ترک منطقه شد لذا خروج آمریکا از منطقه شکست دیگری برای دشمن بود.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش کرد تا رژیم صهیونیستی محور مقابله علیه ایران قرار گیرد، افزود: این در حالی بود که این رژیم غاصب بدون دولت و مجلس هر روز شاهد یک حادثه در درون خود است لذا همه این عوامل به ناکامی آمریکا در منطقه منتهی شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایجاد اختلاف، شکاف و رخنه در خاورمیانه و بین مردم دیگر حربه‌ای است که این روزها دشمن به کار بسته است، ابراز داشت: تنها راهکار ضمن ایجاد اتحاد و برادری، مقابله با زمینه سازی برای القای ناکارآمدی و تضعیف نظام و برعکس تقویت آن است.

خطیب با بیان اینکه دشمن کوشید تا با به کارگیری گروهک‌های ضد انقلاب در کشور ناامنی ایجاد کند، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوبی که در دستگاه‌های ذی‌ربط وجود دارد این توطئه‌ها همگی نقش بر آب شدند و در ادامه مسیر نیز می‌بایست با امید افزایی و حضور میدانی و اقدامات مؤثر نیروهای انقلابی نیرنگ دشمنان برای مقابله با امید آفرینی را خنثی کرد.

وی به اجلاس چندجانبه تهران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این موضوع دستاوردهای خوبی از جمله ایجاد محور همکاری‌های چندجانبه جدیدی در منطقه و جهان به همراه داشته است، افزود: اجلاس تهران توانست بار دیگر هوشمندی ایران و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه اثبات کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار