این امام جمعه غیرت را به مردان یادآوری کرد

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: می بینیم مدتی است طلاق در جامعه زیاد شده براساس روایات اسلامی از وظایف مرد خانواده داشتن غیرت ناموسی است که دشمنان این مهم را نیز مورد آسیب و هجمه قرار می دهند.

این امام جمعه غیرت را به مردان یادآوری کرد

به گزارش زنهار، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نماز جمعه ۳۰ تیرماه کرج با بیان اینکه امروز دشمنان کانون خانواده را در جامعه اسلامی نشانه رفته تا این کانون گرم از هم پاشیده شود، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند سبک زندگی خانواده ایرانی را تغییر داده و اگر خانواده‌ای براساس موازین اسلامی حرکت کرد آن را از هم بپاشد.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: چنانچه می بینیم مدتی است طلاق در جامعه زیاد شده و این در حالی است که در دستورات دین اسلام و اهل بیت(ع) تاکید بر خانواده شده چراکه از مختصات فرد ایرانی و شیعی داشتن خانواده است. امروز می بینیم که دشمنان با طراحی های شوم خود چگونه دختران را نشانه رفته‌اند ؛ براساس روایات اسلامی از وظایف مرد خانواده داشتن غیرت ناموسی است که دشمنان این مهم را نیز مورد آسیب و هجمه قرار می دهند.

خطبه‌های نماز جمعه کرج دشمنان را عصبانی کرده است

وی در ادامه به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و افزود: نماز جمعه رویداد مهمی در انقلاب اسلامی است و در طول پیروزی انقلاب اسلامی به پشتوانه و حضور مردم نشانه اقتدار ایران اسلامی بوده است. امام (ره) نماز جمعه را در راس همه امور دانستند و آن را از بزرگترین عنایت حق تعالی به جمهوری اسلامی خواندند.

وی با بیان اینکه امام جمعه فراموش نکند انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود، خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که خطبه‌های نماز جمعه کرج بوق تبلیغاتی دشمنان را درآورده و آنان را عصبانی کرده است .

وی به مسائل روز هم پرداخت و با اشاره به سفر رئیس جمهوری روسیه به ایران گفت: اهل فن تاثیرات بلند مدت و کوتاه مدت این سفر را می دانند؛ به دشمنان می گوییم اگر این هست که شما می گوید چرا ناراحت هستید؟، چرا تحلیل برای آن می نویسید؟ چرا خط و نشان می کشید ؟ معلوم است که تاثیری که باید این سفر بگذارد و تاثیری که این سفر برای روابط اقتصادی ایران و منطقه برقرار می کند مفید است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار