خزعلی سیاست‌های رئیسی را توضیح داد

فارس نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سیاست دولت این است خود مردم در اجرای امور مشارکت داشته باشند، مطالبه کنند و برای نحوه مواجهه با مسائل خودشان پیشنهاد و راهکار بدهند.

خزعلی سیاست‌های رئیسی را توضیح داد

به گزارش زنهار، انسیه خزعلی در جریان سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در نشست با نخبگان، فعالان اقتصادی، کارآفرینان نمونه، نهادها و سمن ها و دیگر فعالان فرهنگی و اجتماعی زن استان کرمانشاه که در سرسرای مجتمع بهزیستی بلوار طابستان شهر کرمانشاه، برگزار شد، ابراز امیداوری کرد هریک از اعتبارات که برای زنان در بخش های مختلف به طور جداگانه در نظر گرفته شد، در جای خود و به موقع هزینه شود تا شاهد اثرگذاری این برنامه‌ها باشیم.

وی زنان را نگهبان پایداری خانواده ها دانست و افزود: اجرای کسب و کار خانواده محور می تواند نقش بسزایی در توانمندسازی زنان و فرزندان آنان داشته باشد و بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه را نیز کاهش دهد.

خزعلی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به گستردگی حوزه های امور زنان اعم از اشتغال و اقتصاد، مسائل فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و ورزش، علم و دانش، خانواده و حجاب و عفاف و دیگر مسائل گفت: ۱۴ گروه مردمی ذیل نهاد معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در استانداری های کل کشور با حضور داوطلبانه متخصصان و کارشناسان و دغدغه مندان در هر بخش تشکیل می شود و در واقع با این روش خود مردم هستند که برای پیشبرد امور و نحوه انجام کارها طرح و پیشنهاد و راهکار به دولت ارایه خواهند داد.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: دولت سیزدهم بنا ندارد از بالا تحکم و تصمیم گیری کند بلکه سیاست دولت این است خود مردم در اجرای امور مشارکت داشته باشند، مطالبه کنند و برای نحوه مواجهه با مسائل خودشان پیشنهاد و راهکار بدهند.

در پایان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اهدای لوحی از خانم «فرنگیس حیدری» شیرزن دلاور کرمانشاهی در دفاع مقدس که نماد زن کُرد شناخته می شود، تجلیل کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار