انتقاد عجیب فرمانده کل ارتش

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خیلی از برجستگی‎‌ها، مزیت‌ها و اقدامات بزرگ ارتش، ناشناخته مانده است، گفت: بسیار برای مردم شیرین وجذاب و الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود که ببینند یک ارتش چگونه در محاصره کامل مشکلات، در تحریم و در سختی‌ها توانست از تمامیت ارضی واستقلال کشور دفاع کند و قدرت‌ چندبرابری برای خود در دفاع از کشور ایجاد کند.

انتقاد عجیب فرمانده کل ارتش

به گزارش زنهار از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر  سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات ارتش در دوران دفاع مقدس افزود: شناساندن شهدای بزرگ و حتی گمنامی  که کارهای تعیین‌کننده در دوران دفاع مقدس انجام دادند، طراحان جنگ در اتاق‌های عملیات قرارگاه‌ها و فرماندهان بزرگی که عملیات‌های سرنوشت ساز را فرماندهی کردند، از وظایف اصلی ما است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: پس از دفاع مقدس هم در جبهه مقاومت، ارتش اقداماتی را انجام داده که زمان بیان خیلی از آنها هنوز فرا نرسیده و همان مقدار که بیان شده نیز هنوز به خوبی منتشر نشده، لیکن تشریح آن برای مردم، شیرین و جذاب و الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود که ببینند یک ارتش چگونه در محاصره کامل مشکلات، در تحریم و در سختی‌ها توانست از تمامیت ارضی، استقلال کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از مرزهای کشور دفاع کند و ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و با تمام ضرباتی که در دفاع مقدس خورده بود، دوباره از درون، قدرت‌ چندبرابری برای خود در دفاع از کشور ایجاد کند.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های مختلفی که برای یک ارتشِ به‌روز و کارآمد نیاز است، ارتش جمهوری اسلامی ایران سرآمد است. بخشی از مواردی که خدمت ریاست محترم قوه قضاییه بیان شد، مردم عزیز هنوز اطلاع ندارند و اینها نیز، همه حرف نیست و نمی توان 43 سال را در یک مستند 50 دقیقه ای خلاصه کرد و البته فرصت طرح خیلی از اقدامات مهم انجام شده نیز در این جلسه وجود نداشت.

وی ادامه داد: وظیفه ما و البته هنرمندان، نویسندگان، رسانه‌ها، صاحبان سخنگاه، ائمه جمعه و  دیگر بزرگواران و دلسوزان است که در  این حوزه فعالیت بیشتری کنند تا دنیا بداند نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی ایران، وقتی یک نیروی مسلح آن تحت فرماندهی شخصیتی مانند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد، چگونه می‌تواند برای آیندگان الگو، موفق و سرآمد باشد.
وی ادامه داد:  دائم در حال رصد تهدیدات هستیم و اتفاقات آتی حوزه ماموریتی خود را بر اساس برآوردهای دقیق اطلاعاتی فهرست می‎‌کنیم و براساس آن خود را آماده می‌کنیم تا ماموریت خود را  به بهترین شکل انجام دهیم.
فرمانده کل ارتش عنوان کرد: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران، دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ارتش برای اجرای کامل و  صد در صدی این ماموریت، آنچه را از تجهیزات، تربیت نیروی انسانی و انتخاب راهکنش‌ها و راهبردها لازم دارد، آماده می‌‎کند. اینها در رزمایش‌ها تمرین شده و می شود و ما خودمان را با توکل به خدای متعال برای روز نیاز آماده کرده ایم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار