رئیسی قالیباف را غافلگیر کرد

فارس نوشت: رییس جمهور گفت: آنچه امروز مردم می‌خواهند تحول است مردم انتظار تحول در زندگی و موضوع اشتغال دارند، مردم از تورم ناراحت هستند لذا نمایندگان برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهند.

رئیسی قالیباف را غافلگیر کرد

به گزارش زنهار، سیدابراهیم رییسی در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: تاریخ کردستان گواه بر این است که مردان و زنانی موفق می‌شوند که عملگرا باشند.

وی افزود: خیلی افرادی را دیدیم که تریبون دست گرفتند ولی کاری نکردند مردم اقدام می‌خواهند امروز انتظار مردم از همه مسوولان این است که در زندگی آنها اتفاقی بیفتد و هر کاری که از دستشان بر می‌آید باید انجام دهند.

وی خطاب به مدیران افزود: آنچه امروز مردم می‌خواهند تحول است مردم انتظار تحول در زندگی و موضوع اشتغال دارند، مردم از تورم ناراحت هستند لذا نمایندگان برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهند.

آیت‌الله رئیسی گفت: باید تلاش کنیم هر چیزی که دلالت بر تورم دارد انجام نشود چون این خواست مردم است و ما مسوولان باید در این راستا انجام وظیفه کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: رشد اقتصادی ما در گرو جذب سرمایه‌گذاری است لذا همه باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار بوده و امتحان خود را پس داده‌اند گفت: افزایش بهره‌وری تنها به بخشنامه وزیر نیست و هر اقدامی که منجر به بهره‌وری می‌شود باید از سوی مسوولان و مدیران انجام گیرد.

رییس‌جمهور تصریح کرد: برخی ممکن است سیاسی بودن را ملاک عضویت در گروه‌ها و احزاب قلمداد کنند و دانشجو و طلبه سیاسی کسی است که در میدان عمل حضور داشته باشند و در حوزه رفع مشکلات راهکار ارایه دهند و تلاش کنند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: راهبرد نظام را رهبری تعیین می‌کنند و ما همه مجری این راهبردها هستیم لذا باید با نگاه تحولی در مسیر توسعه همه جانبه تلاش شود.

وی در ادامه از وحدت شیعه و سنی و امنیت پایدار در استان به عنوان بزرگترین سرمایه نام برد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها در مسیر رفع مشکل بیکاری و اشتغالزایی برای جوانان استفاده شود و معطل یک دستگاه خاص نباشیم.

رییس جمهور کشورمان تصریح کرد: ایجاد خط تولید جدید نیاز ضروری برای رفع مشکل بیکاری جوانان تحصیلکرده کردستان است.

وی ادامه داد: نسبت به حوزه اشتغال چند استان مانند کردستان و لرستان دغدعه جدای داریم و این موضوع را به استانداران هم تاکید کرده‌ایم که در حوزه اشتغال تلاش جدی داشته باشند.

رییس جمهور اضافه کرد: انتظار من از تک تک مدیران این است که اهل اقدام و عمل با نگاه تحولی و حرکت جهادی باشند، سیاسی بودن و اهل عمل بودن در گروه اقدام و عمل و اجرا است، این دولت میدان عمل و اجرا است، میدان شعار و حرف نیست.

وی تصریح کرد: از مدیران انتظار دارم افرادی که نم‌ خواهند جهادی کار کنند و اهل اقدام و عمل نیستند را در حاشیه قرار دهند.

رییسی گفت: انتظار امروز مردم کردستان که به حقیقت مخلاصانه از انقلاب دفاع کرده‌اند رفع مشکلات و حرکت جهادی و تلاش مضاعف است.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان جهادگونه در مقابل ضدانقلاب ایستادند و امروز انتظار چنین روحیه‌ای از مسوولان دارند چرا که ما اکنون در جنگ اقتصادی هستیم.

رئیسی تصریح کرد: باید به نحوی عمل کنیم که کشاورزی برای کشاورز ما توجیه‌پذیر و صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم را باید به عنوان ولی نعمت مورد تکریم و احترام قرار داد چرا که نگاه مدیریتی ما در فرهنگ دینی با نگاه مدیریتی سایر فرهنگ‌ها متفاوت است.

رئیس جمهور اضافه کرد: انتظار از مدیران دولت مردمی و انقلابی این است همه کسانی که به نام نظام و این دولت تحت فرمان رهبری خدمت می‌کنند باید برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم تلاش کنند.

وی افزود: نگاه باید به داخل کشور باشد و با تکیه بر توانایی‌های داخلی گره‌ها را باز کنیم چون از بیرون گره‌ای برای ما باز نمی‌کنند.

آیت‌الله رییسی در ادامه اضافه کرد: در کردستان باید براساس اولویت‌ها جلو رفت امروز پروژه‌هایی در کردستان وجود دارد که بیش از ۲۵ سال از شروع آنها می‌گذرد و متاسفانه یک بار هم افتتاح شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار