ادعای عجیب فرمانده ارتش درباره برد سلاح‌های هوانیروز

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: برد سلاح‌های هوانیروز و تاکتیک های نبرد این یگان در مقایسه با گذشته به طور کلی تغییر کرده است.

ادعای عجیب فرمانده ارتش درباره برد سلاح‌های هوانیروز

به گزارش زنهار از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، با اشاره به رصد تهدیدات و به‌روزرسانی تجهیزات این یگان عملیاتی، اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین رویکردهای هوانیروز نگاه به تجهیزات روز دشمنان و رصد تهدیدات احتمالی در این حوزه است؛ از این رو ضمن شناسایی و رصد تهدیدات ضدبالگردی و سامانه‌های هوایی، توان رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

وی با بیان اینکه توان بالگردی کشورهایی که در دکترین نظامی ما دشمن محسوب می شوند به طور مستمر در حال رصد و ارزیابی است، گفت: ما مطابق با نیاز سازمانی و اقتضای عملیاتی سامانه‌های خود را تجهیز و به‌روزرسانی می‌کنیم.

امیر سرتیپ قربانی افزود: برد سلاح‌های هوانیروز و تاکتیک های نبرد این یگان در مقایسه با گذشته به طور کلی تغییر کرده است و آنچه که امروز بر روی بالگردهای پیشرفته دنیا به جهت تسلیحاتی نصب است بر روی بالگردهای هوانیروز نیز نصب است؛ تسلیحات برد بلند، موشک های هوشمند و نقطه زن، اخلالگرهای راداری و سامانه های دید در شب پیشرفته از جمله مواردی است که بالگردهای ما به آن مجهز شده اند.

فرمانده هوانیروز گفت: تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای ارزشمندی که امروز هوانیروز از آن برخوردار است، به واسطه تلاش شبانه روزی متخصصان  کشورمان و بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی ایجاد شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار