خبر خوش برای معلمان؛ قانون رتبه‌بندی اجرایی شد

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش ما بر این است که ان شاءالله با همکاری سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری استخدامی طی هفته آینده شیوه‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان نهایی و رتبه بندی در داخل وزارتخانه وارد عملیات اجرایی شود.

خبر خوش برای معلمان؛ قانون رتبه‌بندی اجرایی شد

به گزارش زنهار، یوسف نوری ا اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از سوی هیئت وزیران اظهار کرد: بر اساس آئین نامه، شیوه نامه‌ نهایی قانون رتبه بندی معلمان در دست تدوین است؛ این شیوه نامه شامل جزئیاتی است که هیأت‌های ممیزه باید بر اساس آن کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که ان شاءالله با همکاری سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری استخدامی طی هفته آینده شیوه‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان نهایی و رتبه بندی در داخل وزارتخانه وارد عملیات اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، «رتبه بندی معلمان»  ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ در قالب لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شد که کلیات آن در روز هجدهم خردادماه سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید، اما به دلیل تغییرات قابل توجه لایحه از سوی نمایندگان مجلس و عدم تامین بار مالی آن، پس از چند ماه معطلی در مجلس، از سوی شورای نگهبان رد و دوباره به مجلس بازگشت داده شد.

با انجام اصلاحات وارده از سوی مجلس در ابتدای اسفندماه سال گذشته، رتبه بندی از سوی شورای نگهبان مورد موافقت قرار گرفت و در ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس مجلس جهت اجرا به دولت و ۲۳ اسفندماه از سوی رئیس جمهور به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی ابلاغ شد. در نهایت روز گذشته سخنگوی آموزش و پرورش اعلام کرد که آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از سوی هیئت وزرا تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده‌ است.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار