عضو مجلس خبرگان: عامل موفقیت در سیاست خارجی توکل به خدا است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نفوذ کلمه مقام معظم رهبری در جامعه از جمله نقاط قوت کشور بوده و دشمن این مهم را به خوبی فهمیده و به صورت لایه لایه بندی شده روی آن کار می کند.

عضو مجلس خبرگان: عامل موفقیت در سیاست خارجی توکل به خدا است

به گزارش زنهار، مجید تلخابی در همایش علمی، تبلیغی و تکریمی زکات افزود: توکل و اعتماد به خداوند از مهمترین عوامل موفقیت در سیاست داخلی، خارجی و فضای داخلی است. زیربنای بحث زکات، اعتماد و اعتقاد به خدا است.

وی گفت: در ۲ سال اخیر که مجالس اعتقادی کمتر شد دشمن از این موضوع سوء استفاده کرده و با طراحی یک اتاق فکر، روحانیت را به عنوان اولین مسئله نشانه گرفت. روحانیت نباید میدان را خالی کند و باید همانگونه که در طول ۴۳ سال گذشته همراه و یار و یاور مردم بوده و در همه صحنه ها پرچم داری کند امروز باید بیشتر در کنار مردم باشد و در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری استان قزوین اضافه کرد: یکی از توطئه های دشمن در این زمینه حمله به روحانیت است و می طلبد در ماه محرم ترویج ویژه ای در زمینه حضور روحانیت در بین مردم انجام شود، در این ماه باید کار ویژه ای توسط مسئولان و نهادهای فرهنگی، دفتر تبلیغات و امامان جمعه در این زمینه انجام شود.

تلخابی گفت: دشمن فهمیده که اگر قرار باشد ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند از طریق نارضایتی های عمومی بوده و نارضایتی مردم نیز در مسائل اقتصادی و معیشتی و زکات کلید رفع این مسئله است. دولت سیزدهم باید در زمینه امیدآفرینی ، حل مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام های بلندی بردارد و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار