پرونده منافقین و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی بعد از 41 سال بسته نشده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خواستار تسریع در اجرای این قانون شد.

پرونده منافقین و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی بعد از 41 سال بسته نشده است

به گزارش زنهار،  سید علی یزدی‌خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس قوه قضاییه خواهش می‌کنم به پرونده خیانت منافقین در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 41 سال خاتمه داده و آن را به نتیجه برساند. روزی نیست که نمایندگان در خصوص رتبه‌بندی معلمان به وزارتخانه و دستگاه‌های مختلف تذکر ندهند.

وی در ادامه اظهار کرد: این قانون برای ارتقا مهارت‌ورزی معلمان طراحی شده و انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه کسری بودجه آموزش و پرورش را از این محل تامین نکند. معلمان فریاد خود را باید به چه کسی بگویند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور درخواست دارم تا به فعالیت وزارت آموزش و پرورش نظارت بیشتری داشته باشد. چه دلیلی دارد که دو معاون این وزارتخانه در کنفرانس پاریس و یونسکو که پشت پرده آن به اجرای سند 2030 باز می‌گردد حضور پیدا کرده است؟ آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است و در اول مهرماه حداقل با 100 هزار نفر کسری نیرو مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را با جدیت دنبال کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار