نماینده مجلس: اگر نظام اینقدر قوه قاهره دارد، منشأ فساد را ببندد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که طبق ابلاغیه سازمان تعزیرات حکومتی، احراز تخلفات در استان‌ها سهمیه‌بندی شده است اما سران قوا کجا چنین اجازه‌ای به تعزیرات داده که آنها به جان واحدهای صنفی و اقتصادی بیافتند؟

نماینده مجلس: اگر نظام اینقدر قوه قاهره دارد، منشأ فساد را ببندد

به گزارش زنهار، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری ادعا کرد که دو هفته پیش سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغیه‌ای به ادارات استانی خود با استناد به اختیارات ویژه‌ شورای سران قوا به تعزیرات ارائه کرد مبنی بر اینکه  احراز تخلفات در استان‌ها سهمیه‌بندی شده است.

وی با ارائه مثالی ادعا کرد: برای مثال در تهران باید هفته‌ای ۳۰۰ مورد پلمپ و نصب بنر، در خوزستان ۱۵۰ مورد و یا در استان خراسان جنوبی ۹۰ مورد داشته باشند اما سران قوا کجا چنین اجازه‌ای به تعزیرات داده که آنها به جان واحدهای صنفی و اقتصادی که اغلب خرد هستند، بیفتند؟ از طرف دیگر بعد از صدور حکم، ۱۰ روز فرصت اعتراض برای واحد صنفی وجود دارد اما پیش از آن بنر تعزیرات نصب شده است. اگر نظام اینقدر قوه قاهره دارد باید با سرمنشاء فساد و قاچاق مبارزه کند نه اینکه با معلول دربیفتد.

ایزدخواه ادعا کرد: این اقدامات توابع و عوارض اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی است که به مردم فشار می‌آورد و موجب افزایش نارضایتی عمومی می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار