درباره کارمندان این دو وزارت خانه تبعیض صورت گرفته است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت باید با نگاه جامع مورد بررسی قرار گیرد تا نتیجه آن رفع تبعیض در بخش‌های مختلف اداری باشد.

درباره کارمندان این دو وزارت خانه تبعیض صورت گرفته است

به گزارش زنهار، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اخطاری با استناد به اصل ۳ بند ۹ قانون اساسی بیان کرد: طرحی که اکنون در قالب ساماندهی استخدام کارکنان دولت تهیه شده اقدام خوبی است اما براساس این اصل از قانون اساسی ما باید در راستای رفع تبعیض گام برداریم. امروز در کشور وزارتخانه‌هایی را داریم که بیشترین حجم از نیروی انسانی را دارا می‌باشد. اگر در خصوص کارکنان این وزارتخانه‌ها به صورت دقیق و شفاف تصمیم‌گیری نکنیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش دارای بیشترین نیروی انسانی هستند. متاسفانه در طرح کنونی به صورت شفاف وضعیت کارکنان این وزارتخانه‌ها دیده نشده است. باید این طرح به کمیسیون بازگردد و با نگاه جامع جزییات آن مورد بررسی قرار گیرد. نتیجه این طرح باید رفع تبعیض در بخش‌های اداری باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار