رئیسی یک تنه در حال مبارزه با آمریکا است؟

نامه نیوز نوشت: بور بور گفت: امروز مسئولان باید بیشتر کار کنند و بیشتر وقت بگذارند تا نقطه ضعف دست کسی ندهند.

رئیسی یک تنه در حال مبارزه با آمریکا است؟

به گزارش زنهار، رهبر انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر فرمودند «القاء بن‌بست و اینکه مسئولان، اداره کشور را بلد نیستند، کار بدخواهان ایران است. هر کس مردم را به برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، به سود دشمن کار کرده است.» این سخن معظم له دارای پیامی مهمی به سیاسیون و مسئولان بود.

حبیب الله بور بور رباره رهنمود اخیر رهبر انقلاب به سیاسیون و مسئولان کشور گفت: با وجودی که آمریکا می خواهد ایران را در جهان منزوی کند، آقای رئیسی در حال تقویت روابط ایران با دنیا به ویژه کشورهای همسایه است بنابراین ایران نه تنها منزوی نشده بلکه سطح همکاری هایش با جهان ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اشراف رهبر معظم انقلاب بر امور کشور افزود: در یک سال گذشته تعداد زیادی از روسای جمهوری کشورهای همسایه از رئیس جمهور ما دعوت کردند یا دعوت رئیس جمهور ما را پذیرفتند و به ایران آمدند. رهبر انقلاب این موفقیت ها را می بیند و بر همین اساس نکاتی را یادآور شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: امروز با وجود همه گشایش‌ها، کسانی که تنها چشم امیدشان به آمریکا بود و فکر می کردند فقط آمریکا می تواند مشکل ما را حل کند، در فضای مجازی متأثر از فشارها و تحریم های خارجی حرف از بن بست می زنند که این مصداق بارز کمک به دشمن است.

وی امید به غرب را مصداق قدم گذاشتن بر یک زمین لغزنده خواند و افزود: در وضعیت تحریم طبیعتا باید پای مان را جایی بگذاریم که زمینش سفت باشد تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم. اگر غربی ها محل توقف شان را به ما می گفتند مشکل حل می شود اما موضوع آنها تنها احیای برجام نیست بلکه بعد از آن می خواهند سراغ برجام دو و سه و چهار بروند.

بور بور درباره وظیفه مسئولان در شرایط کنونی گفت: امروز مسئولان باید بیشتر کار کنند و بیشتر وقت بگذارند تا نقطه ضعف دست کسی ندهند. کشور در شرایط خوبی نیست، مسئولان اعم از وزرا و نمایندگان برداشت خود را تقلیل دهند وقت بیشتری بگذارند از افراد توانمند، خبره و کارشناس استفاده کنند. به عبارت دیگر خود را محور همه دانایی ها ندانند باید بدانند خودشان فردی از همین جامعه هستند بنابراین باید از یک خردجمعی در تصمیم گیری ها و اجرای بهتر امور استفاده کنند. در این صورت رهنمودهای رهبر انقلاب تحقق خواهد یافت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار