توصیه جدید یک نماینده درباره وزارت کار

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شوراس اسلامی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.

توصیه جدید یک نماینده درباره وزارت کار

به گزارش زنهار، حسین حاتمی، نماینده مردم خداآفرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب سرپرست برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) اظهار کرد: در لایه‌هایی از این وزارت‌خانه تفکرات خودخواهانه‌ای حضور دارند که هم فضا را برای همکاری و هم افزایی میان وزارت کار و مجلس سخت خواهند کرد و هم به نوعی می‌توانند تنش‌های موجود میان مجلس با وزارت کار را تشدید کند.

وی در توصیه‌ای به سرپرست وزارت تکاور گفت: به سرپرست وزارت تکاور  توصیه دارم که مدیران متعامل و کسانی‌که تجربه کاری خوبی دارند را در دایره توجه خود قرار دهد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «مجلس یک نهاد زائد بر موضوع نیست»، خاطر نشان کرد: اخیراً خیلی باب شده که به مجلس حمله می‌شود؛ اگر رهبری توصیه‌ای به مجلس دارند، برای پاسداشت عظمت مجلس مطرح می‌کنند نه برای تخریب و ایشان می خواهند مجلس نهادی متعالی و در راس امور باشد.

حاتمی تاکید کرد: وزارت تکاور مجموعه عریض و طویلی است که ماموریت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و حمایتی دارد و به یک مدیر کلان‌نگر و کاربلد نیاز دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار