این نماینده وزیر کار را تعیین می‌کند؟

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که رفاه زندگی مردم با وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی گره خورده است باید وزیری صاحب نظر و جوان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شود.

این نماینده وزیر کار را تعیین می‌کند؟

به گزارش زنهار، ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ویژگی هایی که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید دارا باشد، بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بسیار کلیدی است. روز به روز بر اهمیت این وزارتخانه نیز افزوده می شود. امور مربوط به بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی نیز زیر نظر این وزارتخانه است. از سوی دیگر طرح عظیم هدفمندی یارانه ها و دهک بندی خانوار زیر نظر این مجموعه است و تاثیر عملکرد این وزارتخانه در تمام ابعاد زندگی مردم بسیار پررنگ است.

وی در ادامه اظهار کرد: رفاه زندگی مردم، امور بازنشستگان و بحث اشتغال از ماموریت‌های این وزارتخانه است و وزاتخانه ای بسیار عریض و طویل می باشد. لذا باید وزیری توانمند، قاطع، پرانرژی  و جوان سکان اداره این وزارتخانه را به دست بگیرد. علاوه بر دانش و تخصصی که باید وزیر پیشنهادی تعاون دارا باشد، باید انرژی جوانی را نیز داشته باشد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز گزینه نهایی برای اخذ رای اعتماد به منظور تصدی این وزارتخانه کلیدی به مجلس معرفی نشده و نمی توان در خصوص افرادی که گمانه زنی می‌شود اظهار نظر کرد، اما باید گزینه پیشنهادی از توانمندی لازم و انرژی جوانی بهره مند باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار