در سالگرد پیروزی رئیسی؛ حمله تند یک نماینده به روحانی

نماینده مشهد در مجلس گفت: دولت قبل علیرغم اینکه می‌توانست واکسن وارد کند،‌ می‌گفت باید کاری کنیم که در کنار خیابان‌ها و کوچه‌ها شاهد کشته‌های کرونا باشیم تا کشور مجبور شود با التماس همه شرایط کدخدا را بپذیرد.

در سالگرد پیروزی رئیسی؛ حمله تند یک نماینده به روحانی

به گزارش زنهار، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم؛ زمانی که عده ای تلاش داشتند کشور را به نقطه جوش برسانند و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

وی افزود: یادمان نمی رود علی رغم اینکه می توانستند واکسن وارد کنند گفتند ما با هر نوع رفاه و خدمتی که موجب امیدرواری مردم باشد مخالفیم و باید کاری کنیم که در کنار خیابان ها و کوچه ها شاهد کشته های کرونا باشیم تا کشور مجبور شود با التماس همه شرایط کدخدا را بپذیرد.

دولت روحانی 8 سال کشور را در پرتگاه نگه داشت

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: یادتان هست کشوری که روزی صادر کنننده انرژی بود امروز باید به فکر تعطیل کردن سه ماهه شرکت های فولاد در کشور باشد؟ اگر یک نگاهی به تمام دستاوردهای نظام داشته باشیم می بینیم از بین رفتن این دستاوردها 8 سال عملکرد دولت قبل تصادفی نبوده است؛‌ آن ها 8 سال کشور را در پرتگاه نگه داشتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار