اظهارات عجیب و غریب امام جمعه ارومیه درباره تورم در ایران

ایسنا نوشت: امام جمعه ارومیه گفت: اصناف در اقتصاد و زندگی تاثیر گذار هستند و بزرگترین مطالبه رهبری از آنها داشتن انصاف است بنابراین اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند.

اظهارات عجیب و غریب امام جمعه ارومیه درباره تورم در ایران

به گزارش زنهار، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۷ خرداد در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: اصناف در اقتصاد و زندگی تاثیر گذار هستند و بزرگترین مطالبه رهبری از آنها داشتن انصاف است بنابراین اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند.

وی تصریح کرد: اصناف مراقبت کنند در تجارت و معامله از راه شرعی عمل کرده و دچار معاملات غیر شرعی و حرام نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی و اهمیت بخش کشاورزی در استقلال و اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: مسئله کشاورزی و تامین امنیت غذایی اولویت دار ترین مسئله بوده و اگر امنیت غذایی کشور حفظ شود استقلال کشور نیز حفظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: لازم است در شرایط فعلی که جهان دچار مسئله تامین امنیت غذایی است، در زمینه تامین امنیت غذایی جهادی کار شود و از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

خطیب جمعه ارومیه : دشمنان در تلاشند از گرانی‌ها استفاده و مردم را ناامید کنند / انصاف ، بزرگترین مطالبه رهبری از اصناف است

حجت الاسلام قریشی با تاکید به مشکل آب و خشکسالی های چند سال اخیر یاد آور شد: در شرایط فعلی اسراف در مصرف آب جایز نبوده و مردم و مسئولین باید در مصرف بهینه آب تلاش و در مصرف صحیح آب مدیریت داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه مسئله گرانی اکنون به یک معضل تبدیل شده و مسئولان باید تلاش کنند این معضل را کنترل و مدیریت کنند، تصریح کرد: گرانی تنها مشکل کشور ایران نیست اما دشمنان ایران در تلاش هستند از این فضا بر علیه کشور استفاده کرده و مردم را ناامید و دلسرد کنند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه ای نکات منفی را بزرگ و به نکات مثبت نظام اشاره ای نمی کند، افزود: نکات منفی باید گفته شود تا کم و کاستی ها برطرف شود و تلاش مدیران مضاعف شود اما رسانه های غربی از این همه بزرگ نمایی و سیاه نمایی هدفی جز ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار