حکم جنجالی امام جمعه ایلام درباره برکناری مدیران دولتی

فارس نوشت : حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار گفت: رسانه‌های دشمن هزینه کردند تا بر افکار جامعه ما کار کنند و امنیت روانی ما را برهم زنند، هزینه این اقدامات هم از نفت‌ها بر می‌آید.

حکم جنجالی امام جمعه ایلام درباره برکناری مدیران دولتی

به گزارش زنهار، ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام که در مصلی برگزار شد گفت: بایستی با سودجویانی که درختان جنگل‌های ایلام را بی‌رحمانه نابود می‌کنند برخورد شود.

وی افزود: مدیری که با این دولت همراهی نمی‌کند، باید جابجا شود، از عوامل دخالت کننده پشت پرده نترسید و شایستگان را انتخاب کنید.

امام جمعه ایلام گفت: مجریان قانون باید بیشتر دقت کنند که برای درختی چقدر هزینه می‌شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

خطیب جمعه ایلام : مدیری که با این دولت همراهی نمی‌کند، باید جابجا شود

وی ادامه داد: دشمن شناسی و توجه به اقدامات و عملیات دشمن بسیار مورد توجه است، دشمنان اجازه انعکاس واقعیت‌ها را نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: رسانه‌های دشمن هزینه کردند تا بر افکار جامعه ما کار کنند و امنیت روانی ما را برهم زنند، هزینه این اقدامات هم از نفت‌ها بر می‌آید.

امام جمعه ایلام گفت: دشمن اقدامات بسیاری را برای ترور دانشمندان و نخبگان ما انجام داده اما از تریبون‌های خود اتقلاب اسلامی را تروریست معرفی میکند.

وی ادامه داد: اما از طرفی ما پیشرفت‌های بی‌شماری در زمینه علمی، نظامی، افزایش صادرات نفتی و شکسته شدن تحریم‌ها و یافتن بازارهای جدید داشته‌ایم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار