تعبیر متفاوت امام جمعه اصفهان از ایران؛ مانند یک پیکر سرطانی است

فارس نوشت: حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی گفت: اگر به فرموده قرآن صبر کردیم و تقوا پیشه کردیم یعنی به خاطر سختی‌ها عقب نشینی نکردیم و قهرمانانه مقابل توطئه‌ها ایستادیم هیچ ضرری از مکر دشمن نخواهیم دید.

تعبیر متفاوت امام جمعه اصفهان از ایران؛ مانند یک پیکر سرطانی است

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه تقوا سدی در مقابل دشمنان است، اظهار کرد: اگر متقی شدیم تمام خطرها و حیله دشمنان از ما برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به سواستفاده دشمنان از مشکلات داخل، گفت: دشمنان وقتی پیشرفت کنیم ناراحت می‌شوند، آن‌ها نمی‌خواهند ایران اسلامی به پیشرفت‌های موشکی،هسته‌ای و... برسد و علاقه ندارند محققان و دانشمندان ما با ابتکار و اختراع در دنیا بدرخشند.

میردامادی با محکوم کردن قطعنامه اخیر آژانس علیه ایران، اضافه کرد: اتفاقی که در قطعنامه دیدیم غیرمنصفانه و ظالمانه بود، ایران هیچ وقت دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است آن‌ها هم می‌دانند، اما با این بهانه‌جویی‌ها می‌خواهند جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اگر اتفاقی در ایران بیفتد خوشحالی می‌کنند، دشمنان دوست ندارند خیری به ما برسد اما اگر آسیب و بدی به ما برسد قطعاً خوشحال خواهند شد و برای موفقیت‌ها ناراحت می‌شوند.

وی با بیان اینکه راه مقابله با دشمنان صبر پیشه کردن، نباختن و عقب‌نشینی نکردن است، تصریح کرد: قطعاً مکر آن‌ها به خودشان بازخواهد گشت و علیه خودشان خواهد شد و اگر به فرموده قرآن صبر کردیم و تقوا پیشه کردیم یعنی به خاطر سختی‌ها عقب نشینی نکردیم و قهرمانانه مقابل توطئه‌ها ایستادیم هیچ ضرری از مکر دشمن نخواهیم دید.

میردامادی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص کنگره حج، گفت: رهبر انقلاب حج را ستون زندگی خواندند، حج ستون موفقیت است و تا زنده باشد اسلام زنده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اسلام بر پایه زکات، نماز، روزه، حج و ولایت استوار است، مطرح کرد: حجاج در حج آرام ننشینند و تبلیغ کنند و درباره خطرات رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم سایر کشورها آگاه‌سازی کنند.

خطیب جمعه اصفهان: حجاج در حج آرام ننشینند و درباره خطرات رژیم صهیونیستی آگاه‌سازی کنند

وی با تأکید بر اینکه ساده‌زیستی یکی از درس‌های حج است، ابراز کرد: هر کسی با هر مسؤولیتی نهایتاً با یک لباس احرام در حج ظاهر می‌شود و این درس مهم ساده‌زیستی است و همه اعمال حکمت و درسی دارد.

میردامادی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به اصفهان، عنوان کرد: امیدواریم قدم ایشان برای اصفهان پر خیر و برکت باشد و وعده‌ها و مصوبات سفر محقق شود.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از تلاش دولت برای حل مشکلات اذعان کرد: یک پیکر سرطانی مشکل‌دار تحویل دولت سیزدهم شده و این دولت تلاش دارد این پیکر را از بیماری‌هایی نظیر فساد، امضاهای طلایی و... نجات دهد و امید داریم مشکلات با همراهی مردم حل شود و مردم در رفاه و شادی در مسیر خداوند به سر ببرند.

وی در پایان این بخش از خطبه‌ها افزود: مملکت کمبود ندارد و باید از منابع موجود کشور استفاده صحیح ببریم و قطعاً مشکلات هم حل خواهد شد.

میردامادی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: آماده باشید برای روز قیامت چراکه آن روز آن‌قدر دقیق است که به فرموده قرآن روی مثقال‌ها و ذره‌ها هم در پرونده ما تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: سعی کنیم در این امتحان زندگی راهی را برویم که قیامت معطل نشویم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار