اظهارات سخنگوی ارشد نیروهای مسلّح درباره امنیت کردستان

سخنگوی ارشد نیروهای مسلّح گفت: مرزبانان انقلابی و شجاع کشور به کوری چشم دشمنان نخواهند گذاشت که کوچک‌ترین آسیبی به امنیت قدمگاه شهدای والامقام استان کردستان وارد شود.

اظهارات سخنگوی ارشد نیروهای مسلّح درباره امنیت کردستان

به گزارش زنهار، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: کارکنان مرزبانی در استان کردستان با صلابت و اقتدار و روحیه جهادی در مرز‌های این منطقه از کشور حضور دارند و در تامین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه امریکا، انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی برای بر هم زدن امنیت در کشور عزیزمان ایران اسلامی، افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی و با اتکاء به فرماندهی حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از آمادگی‌های مادی و معنوی بسیار بالایی برخوردار هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به رشادت‌های مرزبانان کشورمان تصریح کرد: مرزبانان تیزبین، انقلابی، جهادی، شجاع و با شهامت کشور به کوری چشم دشمنان نخواهند گذاشت که کوچک‌ترین آسیبی به امنیت قدمگاه شهدای والامقام استان کردستان وارد شود و از زحمات شبانه روزی مرزبانان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار